سردار کوثری

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم گفت: سپاه اجازه نمی‌دهد که دشمنان انقلاب اسلامی بتوانند نقشه های شوم خود را در کشور پیاده سازی و باعث بی امنیتی شوند.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگویی با اشاره به حوادث اخیر تروریستی در حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی توسط عوامل گروهک تروریستی داعش با بیان اینکه داعش به آخر خط رسیده و می داند که نابودی اش نزدیک است، اظهار کرد: جایگاه انقلاب اسلامی به گونه ای است که اقدام تروریستی حقیرانه دشمنان در عظمت آن خدشه‌ای وارد نخواهد کرد.


وی به اتحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی در مقابله با تهدیدات و اقدامات دشمنان اشاره کرد و در این زمینه یادآور شد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی در سایه‌سار ولایت به حرکت خود ادامه خواهند داد و در این اتفاق اخیر هم اتحاد خود را نشان داده و یک صدا در مراسم تشییع پیکر شهدای تروریستی شرکت کردند.

رئیس کمیته دفاعی مجلس نهم در پایان گفت: سپاه به عنوان یک بازوی انقلاب نشان داده که همیشه در لحظه های بحرانی و سخت، در کنار ملت و انقلاب اسلامی است و اجازه نمی‌دهد که دشمنان انقلاب اسلامی بتوانند نقشه های شوم خود را در کشور پیاده سازی و باعث بی امنیتی شوند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس