جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا

بر اساس این گزارش، دو طرف در این تماس تلفنی درباره اوضاع کنونی منطقه و تحولات آن گفتگو کردند.

به گزارش مشرق،  وزیران دفاع آمریکا و عربستان تلفنی درباره تحولات منطقه گفتگو کردند.جیمزماتیس وزیر دفاع آمریکا روز گذشته با محمد بن سلمان بن عبدالعزیز جانشین ولیعهد و وزیر دفاع عربستان تلفنی گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در این تماس تلفنی درباره اوضاع کنونی منطقه و تحولات آن گفتگو کردند.وزیر دفاع آمریکا در این گفتگوی تلفنی تاکید کرد: آمریکا از نقش فعال عربستان در مبارزه با تروریسم و تندروی تمجید می‌کند.

عربستان، مصر، امارات و بحرین در اقدامی مشترک و هماهنگ شده روابط دیپلماتیک خود را با قطر به دلیل آنچه حمایت این کشور از تروریسم می خوانند، قطع کردند و مرزهای هوایی و زمینی خود را بر روی این کشور بستند و به مشارکت دوحه در ائتلاف تحت رهبری عربستان در جنگ علیه انصار الله و یمن پایان دادند.

در پی قطع روابط چهار کشور عربی شامل عربستان، امارات، بحرین و مصر با دولت قطر، بحران سیاسی در مناسبات این کشور با دوحه وارد مرحله «حساس و خطرناکی» شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    3 1
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ خیلی خنده دارِ چقدر بدبخت شدن این امریکایی‌ها که همه مصاحبت‌شون شده با یه مشت?..
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    1 1
    زنگ زده ازش تشکر کنه به خاطر حملات دیروز تهران.
  • ایرانیم IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۸
    0 0
    امریکاخونخواروعربستان وهابی .ایران اسلامی در 8سال دفاع مقدس جنایتهای شما پلیدهارافراموش نکرد اینقدر خوشحال نشویدشنیدید رهبر قهرمان ایران اسلامی حمله تروریستی را به ترقه بازی تشبیع کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس