کد خبر 733328
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵
روزنامه «الوسط»

رژیم بحرین روزنامه «الوسط» تنها نشریه نیمه مستقل این کشور را نیز توقیف کرد.

به گزارش مشرق، رژیم آل خلیفه در ادامه فشارهای خود بر مدرم این کشور، حتی روزنامه نیمه مستقل "الوسط" را نیز تحمل نکرد و دستور به توقیف موقت آن داد.

وزارت امور رسانه های رژیم بحرین در پی توقیف روزنامه الوسط اعلام کرد که این روزنامه باردیگر مطالبی را چاپ کرده که سبب ایجاد تفرقه در جامعه و برهم زدن روابط بحرین با دیگرکشورها می شود.

این وزارتخانه افزود: تصمیم یاد شده در پی انتشار مقاله روز یکشنبه روزنامه الوسط گرفته شد که شامل توهین به یکی از کشورهای دوست می باشد.

وزارت امور رسانه های بحرین با خودداری از اعلام نام کشور یادشده، به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

این دومین بار در سال جاری میلادی است که رژیم آل خلیفه روزنامه الوسط را توقیف می کند. در ۲۷ دی ماه ۱۳۹۵ نیز وزارت امور رسانه های بحرین به دلیل آنچه "برانگیختن روح تفرقه و ضربه واردکردن به وحدت در بحرین توسط این روزنامه" عنوان کرد آن را توقیف کرده بود.

سایت روزنامه الوسط براساس آمارها پربازدیدترین سایت خبری در بحرین است و به نظر می رسد که نیمه مستقل بودن روزنامه الوسط خشم رژیم آل خلیفه را برانگیخته و موجب شده که این رژیم با این روزنامه برخورد کند.

«کریم الفخراوی» یکی از بنیانگذاران و ناشران روزنامه الوسط در ابتدای شروع انقلاب بحرین بر اثر شکنجه در زندان های رژیم آل خلیفه به شهادت رسید. از آن زمان، این روزنامه اخبار جنایات آل خلیفه را به طور کامل پوشش نمی داد.

مردم کشور بحرین از سال ۲۰۱۱ تاکنون با قیامی مسالمت آمیز، به دنبال حقوق مشروع شهروندی خود هستند.

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • LB ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
    0 0
    حتی اونها هم یم دانند که اعتدال در وسط روی نیست. یا باید با اینور باشی یا اونور. یا حق یا باطل.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس