بذرپاش

مهرداد بذرپاش امروز در جمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب استان گیلان گفت: باید برای ادامه مسیر ۱۲ فروردین ، یعنی آری به جمهوری اسلامی ، دولت نجات اقتصاد تشکیل داد.

به گزارش مشرق، مهرداد بذرپاش عضو هیئت رئیسه مجلس نهم امروز (شنبه) در جمع جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گیلان اظهار داشت: روز 12 فروردین روز آری به عدالت و یکرنگی و مساوات بود، نه دروغ و چپاول؛ اما بعضی، از روز بعد آن، جمهوریت را برنتافتند و برخی اسلامیت را و هر دو به این مسیر صدمه زدند.

وی تاکید کرد: باید برای ادامه مسیر 12 فروردین، یعنی آری به جمهوری اسلامی، دولت نجات اقتصاد تشکیل داد.

بذرپاش خاطرنشان کرد:  باید بین اشتغال جوانان تحصیل کرده و با نشاط و نحوه مدیریت فرسوده و خسته و اشرافی، یکی را انتخاب کنیم.

این نماینده سابق مجلس با تاکید بر اینکه به بهانه اقتصاد خوب و قوی نباید فساد را توجیه کرد، گفت: فساد حتی کمش هم زیانبار است.


وی ادامه داد: امروز بانک‌ها کمر اقتصاد سالم را شکسته‌اند؛ یا بانک‌ها را باید تغییر مسیر داد یا بانک‌ها جمهوری اسلامی را تغییر می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۲
    1 0
    کلا بانک ها رو تعطیل کنید مردم راحت شن از دستشون پول گذاشتی میخوای بگیری هزارتا بهانه میارن
  • عبدالعلی IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    2 0
    برادر عزیز! شما که تاریخچه بانک رو بهتر میدونی بانک بر اساس ربا بنا شده اصلا بانک خود رباست. مگه میشه استحاله بشه به چیز دیگه؟! تا این بانک ملعون توی این کشور وجود داره اقتصاد ما اسلامی ن خ و ا ه د ش د! والسلام
  • کاظمی IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۴
    0 0
    سلام دوستان در مورد بانکها باید گفته مراجع محترم تقلید را مد نظر گرفت که متاسفانه تا این لحظه حتی نیم نگاهی هم به نظرات این بزرگان نشده . قطعا امور بانکها بر مبنای ربا پنهان بنا شده و تا امروز هم خیانتهای بسیاری به مردم از این بانکها به ظهور رسیده . سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس