کد خبر 655452
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶

امروز سیزدهمین روزی است که هوای تهران در فصل پاییز در شرایط ناسالم قرار گرفته است و به گفته معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران این شرایط تا جمعه ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، امروز سیزدهمین روز در فصل پاییز و هفتمین روز متوالی است که پایتخت نشینان در هوای آلوده نفس می‌کشند، با اینکه در روزهای اخیر بازهم مسکن‌های موقتی مانند تعطیلی مدارس به کار گرفته شد و امروز برای دومین روز مدارس در مقطع ابتدایی، پیش دبستانی‌ها و مهدهای کودک تعطیل بودند اما همچنان وضعیت هوا در شرایط ناسالم قرار دارد.
 
بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های سنجش کیفیت هوای سطح شهر در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز میزان ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون بر روی عدد 145 قرار دارد که همچنان فراتر از حد مجاز است و نشان‌دهنده شرایط ناسالم برای تمام گروه‌های سنی است.
 
محمد رستگاری معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران در گفت‌وگویی اعلام کرد که هر چند بر اساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی طی امروز و روزهای آینده وزش باد خواهیم داشت اما شدت وزش باد به گونه‌ای نیست که بتواند حجم آلودگی‌ها را به یک‌باره از بین ببرد بلکه تنها از میزان غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود، با این شرایط آلودگی هوا تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.
شرایط ناسالم هوا همچنان فراتر از حد مجاز +عکس

 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس