کد خبر 655173
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

شهردار تهران با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود از دولت خواست که در اجرای سیاست‌هایی که منجر به کاهش آلودگی می‌شود گام جدی بردارد.

به گزارش مشرق، شهردار تهران در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «آلودگی هوا گره کور معضلات تهران شده است. همه ما باید برای رفع این مشکل تلاش کنیم.
 
مردم خوبمون تا جایی که می‌تونن از وسیله‌های حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنن، اما محدودیت منابع ما و عدم همراهی دولت در سیاست‌های حمایتی مانع از گسترش این وسیله‌ها به حد مورد نیاز مردمه. به لطف خدا و با تلاش همکارانم ما به سرعت و با کیفیت در حال تکمیل خطوط مترو پایتخت هستیم اما در تهیه ترن، نیازمند همراهی دولتیم، همونطور که الان هم برای افزایش ترن و کم کردن شلوغی مترو منتظر کمک دولت هستیم.»
 
در ادامه این پیام اینستاگرامی شهردار تهران اظهار امیدواری کرده است: «امیدوارم دولت محترم در اجرای سیاست‌هایی که منجر به کاهش آلودگی می‌شه گام جدی برداره. امروز (دیروز یکشنبه) در مسیر رفتن به مجلس شورای اسلامی، سوار مترو شدم و با همشهری‌های خوبم کمی گپ زدم.»
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    آقای قالیباف - تشکر از درخواست کاهش آلودگی هوا توسط شما لطفاً پیگیری کنید تا امسال بخاطر آلودگی هوا شاهد افزایش چشمگیر مرگ و میر افراد مسن مشابه بهمن سال 1394 نباشیم.
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    آقای قالیباف - تشکر از درخواست کاهش آلودگی هوا توسط شما لطفاً پیگیری کنید تا امسال بخاطر آلودگی هوا شاهد افزایش چشمگیر مرگ و میر افراد مسن مشابه بهمن سال 1394 نباشیم.
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    افرادی که سال گذشته بخاطر مشکل تنفسی بستری شدند هزینه زیادی برای درمان پرداخت کردند. هزینه ICU گزاف است و باعث ضرر مالی این افراد شده است. چرا محیط زیست تا الان چاره درستی پیدا نکرده؟ بیخیالی تا کی؟ اینطوری که مردم دارند متضرر جانی و مالی می شوند.
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    مجلس بخاطر کمک نکردنن دولت قبل به مترو از اقای احمدی نژاد شکایت کرد تا همین الان هم دولت روحانی کمکی به مترو نکرده چرا از روحانی شاکی نمی شوند؟ دیگه از این همه سیاسی بازی خسته شدیم مشرق جان سانسور نکن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس