آسمان تهران روز سه‌شنبه هفته جاری صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر کمی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز چهارشنبه هفته جاری نیز حاکم است و آسمان تهران روز چهارشنبه مجدداً غبارآلود می‌شود.

 به گزارش مشرق، تحلیل داده‌ها و اطلاعات هواشناسی بیانگر گذر متناوب موج تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در سه روز آینده است، از این رو انتظار می‌رود که از انباشت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت به تدریج کاسته شود و هوا از حالت ناسالم برای همه گروه‌ها، خارج شده و در حد ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

از اواخر وقت روز سه‌شنبه و روز چهارشنبه هفته جاری به دلیل عبور امواج ضعیف تراز میانی جو از نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما در این مناطق پیش‌بینی می‌شود که طی این مدت در سواحل غربی و مرکزی خزر و روز چهارشنبه در نوار شمالی کشور، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با بارش‌های پراکنده همراه خواهد بود.

آسمان تهران روز سه‌شنبه صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر کمی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود که این شرایط روز چهارشنبه هفته جاری نیز حاکم است و آسمان تهران روز چهارشنبه مجدداً غبارآلود می‌شود؛ بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 21 و 11 درجه خواهد بود.

روز آینده اهواز با بیشینه دمای 32 درجه بالای صفر گرمترین شهر کشور و همدان و شهرکرد با کمینه دمای یک درجه زیر صفر سردترین شهرهای کشور خواهند  بود.

میانگین بارندگی کل کشور از ابتدای سال زراعی تا روز 22 مهر ماه  امسال 21.7 درصد بارش سال گذشته بوده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس