کد خبر 655590
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با درخواست از شهرداری برای اولویت دادن به موضوع آلودگی هوا گفت: بخش عمده‌ای از هزینه اتوبوس و مترو را باید دولت تامین کند و تامین نشده است.

به گزارش مشرق، محمد حقانی امروز صبح در تذکر پیش از دستور خود گفت: در پروژه‌های شهرداری ضرورت دارد که اولویت‌ها در نظر گرفته شود.
 
وی با تاکید بر اینکه بخش عمده‌ای از هزینه اتوبوس و مترو را باید دولت تامین کند و تامین نشده است، گفت: باید شهرداری هم بحث آلودگی هوا را در اولویت پروژه‌های شهرداری خود قرار دهد.
 
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به معضل سدمعبر در تهران پرداخت و گفت: معضل سدمعبر امروزه به مسئله‌ای کلان در شهر بدل شده است.
 
حقانی با طرح این سوال که مبادی شهرداری‌ها با دارا بودن 60 تا 150 نیرو چه عملکردی در رفع این معضل داشتند، گفت: سدمعبر در بطن خود دارای ناهنجاری‌های پنهان اجتماعی است و نباید با این مسئله احساسی برخورد کرد.
 
وی همچنین با تاکید بر اینکه برخورد با سدمعبر براساس قانون است گفت: مدتی قبل با درخواست مردم برای برخورد با رفع سدمعبر با شهرداری یکی از مناطق صحبت کردم اما برخی دست‌فروشان در جلوی شورا علیه من اعتراض کردند.
 
رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به مفقود شدن یک بانوی میانسال در بارندگی شدید هفته گذشته در تهران گفت: در این خصوص جلسه‌ای فوق‌العاده‌ای در سازمان مدیریت بحران تشکیل شد اما هنوز نتوانستند پیکر این زن را پیدا کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    خیلی جالبه احمدی نژاد هم میگفت من پولی برای مترو نمیدم.. چرا دولتها با مترو مشکل دارند(البته احساس میکنم دلیل مخالفت احمدی نژاد بخاطر مدیریت محسن هاشمی بود)
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    مجلس به همین دلیل از ایشان شکایت کرد ولی چرا از روحانی شکایت نمی کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس