رئیس سازمان محیط زیست که در روزهای اوج آلودگی هوای تهران ترجیح داده آن را نادیده گرفته و به مراکش سفر کند، در اقدامی، بخش نظرات صفحه اینستاگرامش را نیز مسدود کرد تا اظهارات منتقدین خود در شبکه های اجتماعی را هم نشنود.

به گزارش مشرق، در حالی که مردم تهران و چند کلانشهر دیگر کشورمان این روزها با آلودگی هوا دست و پنجه نرم می‌کنند، رئیس سازمان محیط زیست ترجیح داده آن را یک موضوع طبیعی جلوه دهد و در کانال تلگرامی خود می‌نویسد نام این پدیده وارونگی دماست!

وارونگی دما یا وارونگی سیاست‌ها؛ به هر حال این روزها هوای شهرهای کشور خاکستری شده است و آنچه مردم انتظار داشتند این بود که اگر راهکاری داده نمی‌شود حداقل رئیس محیط زیست که متولی این موضوع در کشور است و لقب «قهرمان زمین» را هم یدک می‌کشد مردم را تنها نگذارد اما متأسفانه اینگونه نشد.


ابتکار ترجیح داد در این روزهای آلوده به مراکش سفر کند تا دست به دامان جوامع بین‌المللی شود شاید نهادی دلش سوخت و برای محیط زیستمان کاری کرد. شاید هم سیاست‌های سبز خانم رئیس با این هوای خاکستری سازگار نبوده که ترجیح داده این روزهای خاکستری را نبیند.


ابتکار که این روزها عملکردش مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و فعالان محیط زیست و مورد انتقاد مردم قرار گرفته این بار ترجیح داد چشمهایش را بر روی انتقادها هم ببندد. او که این روزها سرخوش از استقبال بان کی مون است نخواسته کام خود را با انتقادها تلخ کند و بخش نظرات اینستاگرامش را بسته تا مبادا خاطرش مکدر و سفرش بوی دود بگیرد.

 ابتکار صدای منتقدین خود در شبکه‌های اجتماعی را هم خفه کرد +عکس

این هم تدبیر جدید معاون رئیس جمهور برای حذف منتقدان! در دولتی که رئیس جمهورش در اظهاراتی می‌گوید نباید قلم‌ها را شکست و دهان‌ها را بست و ...


با این اوصاف باید به مردم گفت سکوت کنید و تنها دعا کنید باران ببارد شاید فرجی شود و امیدی به دولت نیست چرا که بانوی سبزپوشش دغدغه‌های دیگری دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 32
  • امین ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    0 0
    سلام ببخشید ولی آلودگی هوا ناشی از تردد زیاد خودروها و دود کارخانه هاست تقصیر خود مردم تهران است ادعای پایتخت نشینی دارند این هم حقشان است.چرا هر خانواده چند ماشین استفاده کند؟؟؟ وقتی خود تهرانی ها فرهنگ ندارند مقصر کیست؟؟؟ چرا همه بودجه باید در تهران خرج شود؟؟؟ مگر ایران فقط تهران است؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس