کد خبر 655305
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵

یک منبع میدانی در اتاق عملیات حلب با بعید دانستن فراهم شدن فرصت جدید برای تروریست‌های تکفیری با توجه به اولتیماتوم ارتش سوریه به آنها از قریب‌الوقوع بودن نبردهای تعیین‌کننده در جبهه حلب خبر داد.

 به گزارش مشرق، در سوریه، این منبع میدانی تصریح کرد تروریست‌ها تمام شروط آتش‌بس و عقب‌نشینی از محله‌های تحت اشغال خود برای دور ماندن غیرنظامیان از پیامدهای جنگ و ویرانی را نپذیرفتند.

این منبع که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، افزود تروریست‌های حاضر در محله‌های شرقی حلب، دروغگو هستند، و با وجود قول‌های دولت سوریه به آنها برای ساماندهی و رسیدگی به وضعیتشان یا اعزام کسانی که خواهان رفتن به استان ادلب هستند، کارشکنی می‌کنند و غیرنظامیان را به  عنوان سپرانسانی به گروگان گرفته‌اند و بر جلوگیری از رفتن آنها به گذرگاه‌های تعیین شده از سوی ارتش سوریه اصرار دارند.

این منبع تاکید کرد پس از پایان مهلت 24 ساعته اخیری که ارتش سوریه برای گروه‌های تروریستی در محله‌های شرقی حلب تعیین کرده بود و این مهلت شب گذشته پایان یافت، عملیات نظامی ارتش به زودی آغاز خواهد شد به طور یکه هواپیماهای شناسایی برای آماده کردن مقدمات آغاز این عملیات گسترده و تعیین‌کننده به سمت محله‌های شرقی، به پرواز در آسمان شهر و حومه آن می‌پردازند.

به گفته این منبع، گذرگاه‌های تعیین شده از سوی دولت سوریه در آستانه محله‌های شرقی همچنان باز است تا افراد مسلح و غیرنظامیانی که تمایل به خروج دارند، از آن خارج شوند، زیرا دولت سوریه به دنبال مهار خونریزی و جلوگیری از ویرانی و تخریبی است که نبردهای محله‌های حلب به بار می‌آورد،‌این فرصت پیش از عملیات گسترده‌ای فراهم شده که ارتش با هدف گسترش حلقه امنیتی تمام حلب و پاکسازی کامل آن از لوث تروریست‌ها انجام خواهد داد.

خبرنگار تسنیم گزارش می‌دهد خبرهای موثق از ورود استحکامات گسترده به حلب برای ارتش و نیروهای مقاومت طی روزهای گذشته با هدف تامین امنیت محورهای غربی و جنوبی حلب و قطع راه کمک‌رسانی به گروه‌های تروریستی حکایت می‌کند،‌گروه‌هایی که برای شکستن حلقه محاصره همقطارانشان در محله‌های شرقی،‌ خود را به آب و آتش می‌زنند.

انتظار می‌رود نیروهای ارتش و همپیمانان طی ساعات آینده عملیات نظامی گسترده خود را آغاز کنند.

خبر دیگر اینکه باند تروریستی موسوم به جیش الفتح به همه اعضای خود خواسته است با توجه به عملیات گسترده قریب‌الوقوع ارتش سوریه و همپیمانانش در حلب جانب احتیاط را رعایت کنند،‌سرکردگان این باند از مزدوران خود خواسته‌اند دست به حملات پیشدستانه بزنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    هدف اول و اصلی آمریکا و اسرائیل تحویل شهر باب به نیروهای کرد است تا برنامه خاورمیانه جدید (تجزیه منطقه) پیش برود و اگر دولت روسیه و سوریه نگذارند و خودشان این شهر را اشغال کنند به نیروهای روس حمله کنند یعنی درگیری در این محور دو نتیجه دارد یا روسیه و ایران باید تجزیه خودشان را بپذیرند و یا همین امروز و تا دیر نشده دور از مرزهایشان کار ترکیه را تمام کنند- ایران و سوریه باید به ترکیه و اسرائیل بطور همزمان اعلام جنگ کنند خواهشا چاپ کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس