کد خبر 654679
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

منابع میدانی همزمان با ضرب‌الاجل ارتش سوریه به تروریست‌های تکفیری برای خروج از حلب از قریب‌الوقوع بودن عملیات نظامی بزرگ در حومه غربی حلب خبر دادند.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه به گروه‌های تروریستی مستقر در محله‌های شرقی حلب، 24 ساعت مهلت داد تا این مناطق را ترک کنند.
 
این هشدار ارتش سوریه از طریق پیام‌هایی به‌روی تلفن‌های همراه حلب ارسال شده و به تروریست‌ها 24 ساعت مهلت داده است تا از محله‌های شرقی خارج شوند، ارتش در این پیام به تروریست‌ها هشدار داده پس از پایان یافتن این ضرب‌الاجل، حمله راهبردی مقرر شده به آنها آغاز خواهد شد و از سلاح‌های بسیار دقیق علیه آنها استفاده خواهد شد.
 
در این پیام‌ها آمده است: ای افراد مسلح محله‌های شرقی حلب،‌ به شما فقط 24 ساعت مهلت می‌دهیم تا تصمیم بگیرید از شهر خارج شوید، فرماندهان و حامیان شما در خارج قادر به خروج شما نیستند، هر کس خواهان زندگی امن است، باید سلاحش را زمین بگذارد و ما سلامتی و جانش را تضمین می‌کنیم، پس از پایان این مهلت، حمله راهبردی مقرر آغاز خواهد شد و ما سلاح‌هایی با دقت بسیار بالایی را به کار خواهیم گرفت.
 
به‌گفته منابع میدانی، گسترش حلقه امنیتی غرب حلب از سوی ارتش سوریه به تروریست‌های مستقر در شرق حلب آخرین فرصت را برای خروج از شهر بدون درگیری خواهد داد، اما اگر این فرصت را غنیمت نشمارند، در آن صورت درگیری‌ها در این محله‌ها آغاز خواهد شد.
 
پس از ارسال مهلت 24ساعته ارتش به تروریست‌ها برای خروج، صدای هواپیماهای شناسایی یک لحظه از آسمان حلب قطع نمی‌شود.
 
در سطح میدانی، ارتش سوریه و همپیمانانش، شهرک‌های کفرحداد و خربه الزواری در شرق تپه العیش در حومه جنوبی حلب را از اشغال تروریست‌های تکفیری آزاد کردند، جنگنده‌های روسی هم مواضع تروریست‌ها در غرب شهر دارغزه را که مقر اصلی تروریست‌های ترکستانی است، هدف قرار دادند.
 
جبهه غرب حلب همچنان در سایه حملات ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در طول جبهه و زیر نظر گرفتن هر گونه تحرکات آنها ملتهب است به‌طوری که جنگنده‌های ارتش مواضع و تحرکات آنها را به‌شدت بمباران می‌کنند تا گروه‌های تروریستی اجازه تجدید قوا یا تثبیت نقاط دفاعی خود را پیدا نکنند.
 
یک منبع میدانی گفت آن‌طور که به نظر می‌رسد طی ساعات آینده عملیات نظامی در حومه غربی حلب آغاز خواهد شد، این جبهه خواه از سمت منطقه الراشدین 4 در سمت جنوب غربی ضاحیه الاسد یا از سمت جمیعة الصحفیین و خان العسل در غرب روستای منیان یا به‌سمت مناطق المنصوره و  البحوث العلمیه به‌روی ارتش باز است، این مناطق شاهد بزرگترین تجمعات تروریست‌ها در حومه غربی است که آزادسازی آن عامل اصلی برای تکمیل حلقه امنیتی غرب حلب خواهد بود.
 
این منبع تصریح است در حال حاضر بعید است که گروه‌های تروریستی دست به هر ضدحمله بزنند، چرا که بنا به اعتراف رسانه‌های حامی آنها، صدها نفر از اعضای این گروه‌ها کشته و یا زخمی شده‌اند.
اولتیماتوم ارتش سوریه به تکفیری‌ها

 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس