گروههای تروریستی موسوم به معارض عملیاتی تحت عنوان «نصرة المظلوم» را در شمال استان حلب سوریه آغاز و تأکید کردند که در این عملیات باید سرکرده‌ و مسئولان نظامی «الجبهه الشامیه» دستگیر شوند.

 به گزارش مشرق، گروههای تروریستی موسوم به معارض امروز دوشنبه عملیات امنیتی و نظامی را علیه گروه تروریستی «الجبهه الشامیه» آغاز کردند.

وبگاه خبری «قاسیون» گزارش داد که این گروه با انتشار بیانیه ای تحت عنوان «عملیات نصرة المظلوم» از آغاز عملیاتی علیه سرویس امنیتی الجبهه الشامیه خبر دادند و اعلام کردند که سرکرده های نظامی و امنیتی این گروه را که از شهر «اعزاز» به عنوان مقر عملیات خود استفاده می‌کنند دستگیر خواهند کرد.

در این بیانیه، دفتر امنیتی الجبهه الشامیه متهم به هماهنگی و کمک تسلیحاتی و نظامی به نیروهای دموکراتیک سوریه شده است که بیشتر عناصر آن کُرد هستند.

گروههای معارض همچنین اعلام کردند که الجبهه الشامیه مسئول انفجار خودروهای بمب گذاری شده در اعزاز است که به کشته و زخمی شدن افراد غیر نظامی و تروریستهای معارض منجر شده است.

برخی از منابع آگاه نیز خبر دادند که در این عملیات اکثر گروههای معارض حاضر در شمال سوریه حضور خواهند داشت.

در این بیانیه آمده است که در این عملیات «أبو أمین» رئیس دفتر امنیتی، «حسام یاسین» سرکرده و «مصطفى خالد کورج» رئیس دفتر روابط عمومی الجبهه الشامیه دستگیر خواهند شد.

تروریستهای معارض همچنین سایرگروههایی را که از این معارضان جدا شدند تهدید به نابودی کرده و اعلام کردند که هر کس در برابر نیروهای معارض بایستد با پاسخ دندان شکنی مواجه خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    ایران و سوریه باید به ترکیه و اسرائیل بطور همزمان اعلام جنگ کنند خواهشا چاپ کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس