کد خبر 656886
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷

نیروهای سوریه و دیگر نیروهای مقاومت مناطق مختلف حضور تروریست‌ها در شهر حلب را گلوله‌باران کردند و در برخی مناطق نیز درگیری‌ها به شدت ادامه دارد.

 به گزارش مشرق، نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت عملیات جدیدی را با پشتیبانی یگان موشکی و توپخانه در محله الطراب آغاز کرده‌اند.

همزمان یگان موشکی مقاومت در شهر حلب به شدت مواضع تروریست‌ها را در محله‌های هنانو، جبل بدرو، حومه الحمره، الشعار، ضهره عواد، جب القبه، الصاخور، السکری، الحرابله و المیسر هدف قرار دادند و دهها تروریست را کشته یا زخمی کردند. جنگنده‌های سوری و روسی نیز مواضع تروریست‌ها را در مناطق کفرحمره، حیان، جمعیه الهادی، المنصوره ، قبتان الجبل ، ناصح و عندان هدف قرار دادند.

در محور محله «الشیخ سعید» نیز درگیری‌ها به شدت ادامه دارد و تروریست‌ها در مقابل حملات نیروهای مقاومت ایستادگی می‌کنند. پیشروی‌ها در این محله بسیار کند می‌باشد. نیروهای مقاومت توانستند در درگیری با تروریست‌ها فرمانده گروه تروریتستی گردان اول بنام «خالد نجار» را به هلاکت برسانند.

طبق این گزارش اما در محور شمال شرق حلب نیروهای سوری و مقاومت نتوانستند مواضع خود را در میدان «بعبدین» حفظ کنند.

تعدادی مزرعه و مجتمع مسکونی در حد فاصل محله‌های «الانذارات» و «بعبدین» به طور کامل پاکسازی شد. در حال حاضر نیروها در فاصله حدود 300 متری میدان قرار بعبدین قرار دارند و پیشروی در این منطقه ادامه دارد. جنگنده‌های سوری مواضع تروریست‌ها را در منطقه «مساکن هنانو»  هدف قرار دادند که دراثر آن 10 خودروی وابسته به گروهک «نورالدین زنکی» که حامل دوشکا بود منهدم شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس