رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد همان اتفاقاتی که در زمان فتنه افتاد در حال وقوع است و خیلی‌ها می‌خواهند فضاسازی کنند و مردم را به تردید بکشانند.

به گزارش مشرق، پرویز سروری در سیصد و دومین جلسه شورای شهر تهران خطاب به انتقاد وارده از سوی حکیمی‌پور مبنی بر اینکه در رسیدگی به واگذاری املاک نجومی باید کمیسیون نظارت شورا وارد عمل می‌شد، گفت: اگر آقای حکیمی‌پور به کمیسیون نظارت اعتقاد دارد، چرا به یاشار سلطانی اسناد محرمانه داده است. از یکطرف می‌گوید کمیسیون نظارتی ندارد، خب می‌توانست اسناد را به قوه قضائیه بدهد.  
 
وی ادامه داد: همان اتفاقی که در زمان فتنه افتاد، اکنون رخ می‌دهد و می‌خواهند مردم را به تردید بکشانند. امروز خیلی‌ها تلاش می‌کنند که فضاسازی کنند و موضوعاتی را مطرح کنند که مردم نسبت به خدمات شهرداری بی‌اعتماد شوند.  
 
سروری گفت: بیمارستان مغز و اعصاب ایجاد می‌شود، می‌گویند خیانت کرده، جریان سازماندهی شده به راه می‌اندازند برای اینکه خدمت شهرداری دیده نشود، بنابراین باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود، چرا که این خدمات، خدمات قالیباف نیست، چرا که وی زمانی از شهرداری می‌رود، این خدمات نظام است و سیاه‌نمایی ضربه به نظام می‌زند.  
 
در ادامه این جلسه، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز خطاب به حکیمی‌پور گفت: شما اسناد واگذاری املاک را در اختیار بنده قرار نداده‌اید، آنچه که باید به من می‌دادید قبل از انتشار اسناد بود، در حالی که شما پس از تذکر کتبی، اسناد را به من دادید.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس