کد خبر 652628
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶

با حضور محمدباقر قالیباف شهردار تهران، ایستگاه شهید صیاد شیرازی به عنوان یکصد و پنجمین ایستگاه در خط 3 مترو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مشرق، ایستگاه شهید صیاد شیرازی به عنوان یکصد و پنجمین ایستگاه در خط 3 مترو امروز با حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران و جمعی از مدیران شهری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
 
این ایستگاه دارای 16 هزار متر مربع زیربنا و 16 دستگاه پله برقی است و در مراحل ساخت، 88 هزار متر مکعب خاکبرداری شده است و همچنین 5 هزار تن میلگرد، 41 هزار متر مکعب بتن، 31 هزار متر مربع قالب بندی به کار رفته است.
 
پروژه خط 3 با هدف اتصال جنوب غربی شهر تهران به شمال شرقی آن به بهره برداری رسیده است این خط با عبور از نقاط ترافیکی بسیار مهم تهران مانند میدان راه آهن‌،‌میدان ولیعصر(عج) تقاطع بهشتی و شریعتی، تقاطع با خطوط دیگر مترو با خطوط 1، 4 ، 6 و 7، نقش عمده‌ای در جابجایی مسافران خواهد داشت.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رسول ایران ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    ای ول قالیباف....... میدونم ایشون میتونن سریعتر از اینی که هست تهران رو به یه کلان شهر جالب و پر از تجهیزات رفاهی مثل مترو به روز ، بی آرتی سریع السیر و..... تبدیل کنن ، اما کمبود بودجه و کمی همکاری مجموعه های دولتی مانع رسیدن ایشون به حداکثر توان عملیاتی و مدیریتی خودشونه ...... بازم تا اینجا و با این شرایط ایشون دارن تقریبا معجزه میکنن......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس