به تازگی آمریکا علی‌رغم دفاع و پشتیبانی از تروریستهای به اصطلاح «میانه‌رو»، گروهک تروریستی «جبهه فتح الشام » را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده تا پس از این آنها را هدف حملات جنگنده‌های خود قرار دهد.

به گزارش مشرق، ارتش سوریه در ادامه پیشروی‌های چند هفته اخیر خود در نقاط مختلف سوریه روز شنبه در حومه «ابوالفداء» شهر «حماه» گروهی از عناصر تروریست‌ها را کشف کردند که در حال حفاری در این منطقه بودند.
 
براساس گزارش «المصدر» نیروهای ارتش سوریه موفق شدند تمام عناصر این گروه را دستگیر کنند و حجم عظیمی از سلاح و تجهیزات نظانی را از آنها به غنیمت گرفتند.
 
فرماندار ارشد ارتش سوریه در گفتگو با «المصدر» در این این عملیات تصریح کرد: ارتش سوریه عملیات خود را علیه این گروه تروریستی پس از آن آغاز کرد که گزارش‌هایی از مردم محلی مبنی بر اقدام تروریستها برای حفر تونل در منطقه دریافت کرد.
 
تروریست‌های دستگیر شده برای تحقیقات بیشتر به مقامات ذی‌صلاح تحویل داده شدند.
 
گزارشهای خبری حاکی از این است که روز شنبه چندین جنگنده  اف-15 و ای-10 آمریکایی برفراز مواضع تروریستهای «جبهه فتح الشام»در استان «ادلب» مشاهده شده است.
 
بنا به گزارش «المصدر» این جنگنده‌های آمریکایی در حال  انجام عملیات شناسایی مواضع «جبهه فتح الشام» در اطراف مرکز استان و روستاهای حومه بودند.
 
به تازگی آمریکا علی‌رغم دفاع و پشتیبانی از تروریستهای به اصطلاح «میانه‌رو»، گروهک تروریستی «جببه فتح الشام » را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داده تا پس از این آنها را هدف حملات جنگنده‌های خود قرار دهد.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس