اعتراضات به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و پیروزی دونالد ترامپ در شهرهای مختلف این کشور همچنان ادامه دارد و وارد سومین شب متوالی خود شده است.

 به گزارش مشرق، در حالی که روسای کشورهای مختلف در حال مکالمه با دونالد ترامپ و تبریک گفتن به او هستند، اعتراضات در شهرهای مختلف آمریکا به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری این کشور وارد سومین شب متوالی خود شده است.

به دنبال اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، شهرهای مختلف این کشور صحنه تظاهرات ضد دونالد ترامپ شده است و این تظاهرات علی رغم تاکید هیلاری کلینتون بر لزوم پذیرش انتخابات همچنان ادامه دارد.

رویترز گزارش داده است: «تظاهرات علیه انتخاب دونالد ترامپ در چندین شهر آمریکا برای سومین شب متوالی ادامه یافته است».

 گفته می‌شود که در میامی، آتلانتا، نیویورک، سان فرانسیسکو، پرتلند، اورگان، شیکاگو، واشنگتن، کلمبوس، فیلادلفیا و برخی دیگر از شهرهای آمریکا تظاهرات علیه نتیجه انتخابات برگزار شده است.

معترضان با سر دادن شعارهایی ضد رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، اظهارات جنجالی دونالد ترامپ علیه مهاجران، مسلمانان و زنان در طول مبارزات انتخاباتی را محکوم کردند.

در برخی شهرها گزارش شده که نیروهای امنیتی برای مقابله با معترضان، از گاز اشک آور استفاده کردند. برخی رسانه‌ها هم از بازداشت تعدادی از معترضان خبر داده‌اند.

هنوز رسانه‌ها گزارشی درباره تعداد بازداشت‌شدگان در دور تازه اعتراضات مخابره نکرده‌اند.
 
{$sepehr_album_46688}
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس