میلیاردر جنجالی آمریکایی و پدر انقلاب‌های رنگی نشستی با اعضای حزب دموکرات با هدف مقابله با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا برگزار کرده است.

 به گزارش مشرق، «جورج سوروس»، میلیاردر جنجالی آمریکایی که به پدر انقلاب‌های رنگی مشهور شده نشستی سه روزه با اعضای حزب دموکرات را با هدف تدوین راهبردهایی برای مقابله با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا و بازپس‌گیری قدرت از وی آغاز کرده است.

نشریه پالیتیکو روز دوشنبه گزارش داد سوروس و چندین نفر از دیگر ثروتمندان لیبرال آمریکا که میلیون‌ها دلار برای به قدرت رساندن هیلاری کلینتون، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هزینه کردند، از روز یکشنبه نشست سه روزه‌ای را پشت درهای بسته برگزار کرده‌اند. هدف این نشست، سرازیر کردن منابع مالی برای ضدیت با دونالد ترامپ ات.

پالیتیکو بر اساس اسنادی که از برنامه‌های این نشست به دست آورده گزارش داده که در این کنفرانس که از یکشنبه شب در هتل گران‌قیمت «ماندارین» در واشنگتن با حمایت باشگاه «ائتلاف دموکراسی» آغاز شده چهره‌های مطرح حزب دموکرات مانند نانسی پلوسی و الیزابت وارن حضور خواهند داشت.

این اولین نشست عمده چهره‌های شاخص جناح چپ از زمان پیروزی شگفتی‌ساز ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا است. پالیتیکو نوشته اگر بتوان از برنامه‌های کنفرانس به چیزی دست یافت این است که لیبرال‌ها در اندیشه سازمان‌دهی نبردی تمام‌عیار علیه ترامپ از اولین روز ورود وی به کاخ سفید هستند.

برخی از برنامه‌های این گروه بر آماده شدن دموکرات‌ها برای انتخابات کنگره در سال 2017 و 2018 متمرکز است، در حالی که برنامه‌های دیگر بر مانع‌تراشی در برنامه صد روزه ترامپ تمرکز دارند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس