کد خبر 651769
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

مجری سوری شبکه الجزیره که از مخالفان سر سخت بشار اسد است اعتراف کرد که داعش و آمریکا به شکل عجیبی هماهنگ‌اند.

 به گزارش مشرق، «فیصل قاسم» مجری شبکه الجزیره که به مخالفت با ایران، محور مقاومت و بشار اسد رئیس جمهور قانونی سوریه شهرت دارد اعتراف کرد که هماهنگی عجیبی بین داعش و آمریکا وجود دارد.

قاسم که اصالتا سوری است اما شهروند بریتانیا هم هست در واکنش به اظهارات اخیر «ابوبکر بغدادی» سرکرده داعش و تهدید ترکیه و عربستان گفت: هماهنگی عجیبی بین داعش و آمریکا وجود دارد.

این مجری سوری افزود یک روز قبل از تهدید‌های بغدادی علیه ترکیه و عربستان، آمریکا از شهروندانش خواسته بود ترکیه را ترک کنند.

سرکرده داعش اخیرا فایلی صوتی منتشر کرده و در آن ضمن تأکید بر ادامه عملیات‌های تروریستی ترکیه را مرتد توصیف کرده و از مردم عربستان خواسته به  نیروهای امنیتی کشورشان حمله کنند.

ثامر السبهان: تروریسم می‌خواهد اعتدال عربستان را هدف قرار دهد

در همین راستا «ثامر السبهان» وزیر مشاور دولت عربستان در امور خلیج فارس در صفحه توییترش نوشت که همه تروریست‌ها و افراط‌گراها و همه حامیان آنها تصمیم گرفته‌اند که با تلاش عربستان برای میانه روی، اعتدال و متحد کرد صفوف جهان اسلام و عرب سر جنگ داشته باشند اما «حق همواره پیروز است».

ادعای سفیر سابق عربستان در عراق، که از این کشور اخراج شد، در حالی مطرح می‌شود که ترکیه و عربستان و قطر از حامیان اولیه تروریست‌هایی بودند که در سوریه علیه دولت بشار اسد دست به مبارزه مسلحانه زدند و از موسسان و بانیان اولیه داعش و تروریسم در منطقه به شمار می‌روند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    کم کم ماه از پشت ابر بیرون می آید و بالاخره جهان خواهد فهمید که: تمامی تروریست های خاور میانه (غرب آسیا) را شیطان بزرگ با همراهی عوامل منطقه ای خود ایجاد کرده است! اما تعجب در اینجاست که عده ای از خبرسازان وطنی شیطان بزرگ را همراهی کرده و هنوز داعش را دولت اسلامی میدانند!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس