استانداران استان‌های کردستان، مازندران و همدان به صورت جداگانه با رئیس جمهور دیدار و گزارشی را از اقدامات و عملکرد سه ساله استان و تصمیمات اتخاذ شده در روند اجرا و عملیاتی کردن پروژه ها و مصوبات سفر‌های استانی دولت ارائه کردند.

به گزارش مشرق، عبدالمحمد زاهدی، ربیع فلاح جلودار و محمد ناصر نیک بخت، استانداران استان های کردستان، مازندران و همدان روز سه شنبه به طور جداگانه با حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان دیدار و گزارشی را از اقدامات و عملکرد سه ساله استان و تصمیمات اتخاذ شده در روند اجرا و عملیاتی کردن پروژه ها و مصوبات سفر هیأت دولت به این استان ها ارائه کردند.

حسن روحانی در این دیدارها بر ضرورت اتمام طرح‌های نیمه تمام عمرانی و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات سفرهای استانی و همچنین لزوم توجه به توسعه سرمایه گذاری، گردشگری و اقتصاد دانش بنیان به منظور رونق اقتصادی و اشتغالزایی جوانان تحصیلکرده در این استان‌ها تاکید و دستورات لازم برای سرعت بخشیدن به این روند را صادر کرد.

رئیس جمهور همچنین بر تلاش مضاعف استانداران در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در این استان ها تاکید کرد.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس