وزیر بهداشت گفت:‌ خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار عَلَم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد؛ دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد.

به‌ گزارش مشرق، سیدحسن هاشمی در سی و سومین کنگره انجمن علمی روانپزشکی ایران اظهار داشت: سلامت جسمی، اجتماعی و معنوی و همچنین سلامت روان بسیار حائز اهمیت است که گاهی موضوعات بین ‌رشته‌ای مرتبط با این موضوعات مغفول می‌ماند و زمانی می‌توانیم موفق شویم که همه این حوزه‌ها را به صورت جامع با هم ببینیم.

وی به موضوع بحث زیستی و اجتماعی در حوزه سلامت روان اشاره کرد و گفت: فهرست حوزه‌های اجتماعی که مربوط به زیست مردم است، طولانی بوده و در سلامت مردم اثرگذار است. از جمله این موضوعات رضایت از زندگی زناشویی است که توجه به آن اهمیت دارد ولی گاهی به دلیل مسائل فرهنگی این حوزه‌ها را کتمان می‌کنیم.

وزیر بهداشت گفت:‌یکی از وظایف حکومت افزایش تاب‌آوری جامعه در برابر حوادث زندگی اجتماعی و روزمره است و این مسئله خیلی مهم بوده که دولت به موضوع تاب‌آوری توجه داشته باشد.

هاشمی با بیان اینکه شکستگی در نسل‌های جدید بیشتر از قدیم شده است، گفت: این موضوع سبب شده افراد جامعه مسائلشان را به صورت پیچیده‌تری حل کنند، همچنین برای کاهش بار بیماری‌ها باید به بحث سلامت روان در کشور توجه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: بر اساس آماری که داریم نشان می‌دهد تاب‌آوری در جامعه به تدریج کاهش یافته است و یکی از مشکلات ما و سیاست‌مداران برای ادراه جامعه همین مسئله است. 

وی خطاب به روانپزشکان حاضر در جلسه گفت: انجمن علمی شما مسئولیت سنگینی بر عهده دارد چرا که شما مواجه به سوء رفتار دیگران هستید و باید نسبت به درمان آن اقدام کرد.

وزیر بهداشت اضافه کرد: بر اساس آمارهایی که موجود است 25 تا 26 درصد افراد جامعه اختلال رفتاری دارند واین مسئله نسبت به گذشته بیشتر شده است البته این موضوع نسبت به آمارهای جهانی نگران‌کننده نیست ولی از آنجای یکه کشور ما یک کشور اسلامی و دینی بوده حتی این میزان آمار قابل قبول نیست.

وزیر بهداشت تصریح کرد: بخش از افرادی که اختلال روانپزشکی دارند مربوط به تصمیم‌گیرندگان کشور هستند و در جلسه هیأت وزیران بنده آمار اختلالات خلقی را در حضور آقای رئیس جمهور اعلام کردند و ایشان گفتند در این هیأت هم جمعی دچار این مشکل هستند.

هاشمی گفت: اگر تصمیم‌گیرنده دچار اختلال شود بسیار بدتر است و خدا نکند که در کشور رئیس جمهور، وزیر، وکیل و یا هر مدیری دچار اختلالات روانپزشکی یا خلقی شود.

وی با تأکید بر اینکه مشکل جدی امروز ما در کشور خودشیفتگی است و این مسئله در همه رده‌ها وجود دارد، گفت: زمانی که خودشیفتگی به مسئولین کشور ختم شود وضعیت بدتر است چرا که این مسئله عدم آرامش و اضطراب و افسردگی به همراه دارد.

وزیر بهداشت گفت: خدا پدر آقای روحانی را بیامرزد که زمانی که مردم به آن رأی دادند آرامش در کشور برقرار شد و امروز دارای آرامش نسبی هستیم. همچنین امیدواریم آرامشی که اکنون وجود دارد آرامش قبل طوفان انتخابات نباشد و دوستان مسائل را رعایت کنند. 

هاشمی تصریح کرد: خودشیفتگی مسئولان کار دست مردم می‌دهد در کشور ما هر کسی اظهار نظری دارد مثلاً‌ یکی سردار علم بوده، نوحه می‌خواند و رئیس‌جمهور و مسئولان را زیر سؤال می‌برد دیگری می‌شود سردار حرم و در همه حوزه‌ها اظهار نظر می‌کند؛ یکی نیز سردار قلم بوده و در همه حوزه‌ها حرفی دارد. 

وی افزود: افرادی هم نیز بدون اطلاع در مورد تراریخته‌ها صحبت می‌کنند و این مسئله آرامش مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد البته این مسائل شایعاتی بوده که عمدتاً به غرض آلوده است. 

وزیر بهداشت گفت: برای کاهش اختلالات روانپزشکی در وزارت بهداشت کارهایی انجام شده ولی کافی نیست. بیماران اعصاب و روان مظلوم‌ترین بیماران هستند و جماعتی بوده که در دریافت خدمات مظلوم واقع می‌شوند در حالی که باید در رأس باشند.

وی بر لزوم حمایت بیمه‌ها از بیماران اعصاب و روان تأکید کرد و گفت:‌ بخشی از جرم و جنایت‌ها ناشی از عدم توجه به موضوع سلامت اعصاب و روان است. زمانی که به این موضوع توجه نشود هزینه‌های زیادی برای کشور به همراه دارد. 

هاشمی خطاب به حاضران در جلسه گفت:‌ مسائل صنفی خودتان را به نحوی حل کنید که به نفع مردم و جامعه باشد در مورد روانشناسان بالینی نظرم نیز همین طور است و معتقدم این افراد باید به دوره‌های مادر برگردند. چرا که بالین هر جا که با مردم در ارتباط است باید در حوزه سلامت باشد و این یک قانون است و همه باید تابع قانون باشند.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: امیدوارم سیاست‌گذاران، دولت، مجلس، خطبا، ائمه جمعه و هر کسی که در کشور تریبونی دارد زحمات شما روانپزشکان را زیاد نکند و اعصاب مردم را تحت تأثیر قرار ندهد،‌ تهمت نزنند، اضطراب را تحمیل نکنند و اگر آبی برای شما  نمی آورند کوزه را هم نشکنند تا شاهد کاهش اختلالات روانپزشکی باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 78
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 73
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    3 0
    وزیر پوپولیست
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    3 0
    آقای وزیر به کارِت برس
  • صادق ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    ظاهرا به نظر میرسه حرف پر بی راهی نیست حرفشون. ولی باید دقت داشته باشند که معمول کسانی که انتقاد میکنند یا مطالعه دقیق داشتنه اند یا اهل مشورت هستند. البته انتقادی که مطرح کردن به خودشون هم برمیگرده و تخصص دکتر فقط امور پزشکی و تحت حیطه ی وزارتشون
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    3 0
    جناب آقای وزیر یک نگاهی هم به عملکرد خودتان بیاندازید .کاری که شما کردید خیانتی بود به ملت که پول ملت رو در قالب طرح بهداشت سلامت به جیب همکارانتان در قالب حق بیمه واریز کردید وبا افزایش هزینه های درمان ملت را با چالشی روبرو کردید که غیر قابل حل میباشد همین امر باعث شده بعضی همکاران بی وجدانتان با انجام آزمایشات و اشتهای بیخودی نه تنها کار مثبتی نکردند بلکه باعث افزایش دو چندان هزینه ها شدند .خدا بیامرزد کسانی را که تمام اقدامات شان در دولت دفاع از صنفشان و یا زیر مجموعه شان ویا وابستگانشان و.... در نظام میباشد
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 1
    به خدا راست میگه. حالا اگه به مزاق شما خوش نمیاد قرار نیست دروغ باشه
  • mohammadreza ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    خودتم که داری خارج از بحث کاریت حرف میزنی
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    مرفه بی درد
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    مدافعان و سرداران حقوق های نجومی باید هم سرداران بی ادعای حرم و مدافعان جبهه دین و اندیشه و مدافعان عرصه قلم و فرهنگ انقلاب اسلامی و اسلام ناب را به باد تمسخر و گوشه و کنایه گرفته و شماتت کنند!!!! مگر میشود از اینان بجز خود بینی و خود پسندی انتظار دیگری داشت؟؟؟!!!!
  • ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    اره اقاي وزير مثلا رييس جمهور نگه آبمون هم به تحريمه. خزانمون خاليه و ... بگم يا باقي حرفا هم يادتون اومد؟
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    كجاي حرفش غلطه؟ اتفاقا كاملا درست ميگه
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    3 1
    درود بر این وزیر که بالاخره حرف دل ما رو زد. والا هر کی شده سردار علم و قلم و بلم.
  • سقراط حکیم ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    یکی از عوامل ترویج و تشدید اضطراب در جامعه فاصله طبقاتی است. وقتی یک ایرانی مثل ایشون دارای ثروت افسانه ای باشه مشخصه ایرانی دیگر دچار اضطراب و نافرمانی میشه. مگه بین آدما چقدر تفاوت میتونه وجود داشته باشه؟ یکی مثل ایشون سوپر تریلیاردر و یکی مثل یه کارگر بدبخت که هر لحظه هم اون چندر غاز حقوقشو ممکنه از دست بده. یکی توصیه به آرامش باید بکنه که خودش مولد اضطراب نباشه. آخه مگه ایشون چی کار داره میکنه که باید این همه ثروت داشته باشه؟
  • ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    توجیه کم کاری های حوضه ی سلامت!
  • محمد باقری ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    دقیقا داره همین کارو میکنه. و توصیه میکنه سرداران حرم، علم و قلم و ائمه جمعه به کار خودشون برسن و با روح و روان مردم بازی نکنن.
  • ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    وزیر سیاست زده ای که به جای اینکه مشکلات ردم رو حل کنه، استرس رو در جامعه زیاد میکنه.
  • مصطفی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    فکر کنم از همه بدترشون این باشه!
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    چطور خود حضرات در مسائلی که تخصص ندارند نظر می دهند ولی برای بقیه بد می دانند نکنه علامه دهر هستند
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    دوسش دارم همیشه سعی کرده جانب درستی گرفته اسیر پرستش و بت سازی و بتمن سازی رسانه ها از بعصی ادمها نشده دوست دارم
  • دامغانی ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    اقای وزیر.اگه فرزند ویا نوه شما خدای ناکرده شاگرد این حقیر در مقطع ابتدایی بود.واینجانب بعنوان معلم عزیز شما برخوردی با او داشتم که از نظر شما اشتباه بود.شما حق اعتراض طبق این فرمایشتان ندارید واگه معترض هم شدید.پاسخ بشنوید که شما به کار طبابت خودتان برسید ودر کا تعلیم وتربیت دخالت نداشته باشید .ایا این جواب از دیدشما صحیح میباشد وشما وزیر محترم قانع خواهید شد.
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    خجالت بکش.... قسم میخوری اون هم قسم دروغ!!! برا خوش آمد خلق غضب خالق رو بخودت نخر.....
  • م ث ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    یک حرف حسابی
  • م ث ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    درست هم باشد بی مربوطه و با ذات متن مغایر. چون متن گفته تخصصی حرف بزنیم و تخصصی کار بکنیم نه عوامانه ولی خودش عوامانه نتیجه گیری یا به قول نوحه خوانان" گریز" زده
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    اگر قانون از کجا آورده ای را روی ثروت این وزیر اجرا بکنند مجبور می شود با ملت غارت شده با ادب صحبت بکند. هر کسی حق دارد دیدگاه خودش را بیان بکند و با زور و تهدید یک وزیر آن هم با این میزان خرده شیشه مردم برای ایشان و قشر مورد حمایت ظاهری توسط ایشان احترام قایل نخواهند شد
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    حق با شماست اقای وزیر فقط امثال شجریان حق دارن به علت انتقاد از وضعی که نمی پسندن حتی علیه مملکت در دنیا مصاحبه کنن و ملتو به اشوب دعوت کنن و به نظام تهمت بزنن بعد شما برای دریوزگی احترام از این ادم به عیادتش بری اما اگر امثال سلحشورو مداحان حرف بزنن گناه نابخشودنی مرتکب شدن و باید از جانب امثال شما مواخذه بشن خوشا به انصافت مرد
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    یکی از کارهای ایشون عیادت از فتنه گران و امثال منتظری و شجریانه بالاخره این کارهای نظر بدنه فتنه رو به سمت ایشون برای اقدامات احتمالی جلب می کنه
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    ببخشید اشتباهی بهت منفی دادم مسئولین فکر میکنن همه کارهایی که می کنن تخصصیه برای همین کسی حق اعتراض نداره اگر یه متخصص پزشک اشتباهی کسی رو عمل کنه و طرف ببینه درمانش نتیجه عکس داده نباید به نتیجه غلط اعتراض کنه؟ کسی به نوع اقدامات مسئولین معمولا انتقاد نداره بلکه به نتایج تصمیماتشون اعتراض میشه مثلا کسی از مذاکره و برجام فی نفسه بدش نمیاد اما وقتی میرن باسم مذاکره برای چرخاندن چرخ اقتصاد همون یه ذره ون رو هم از توی سفره ملت برمیدارن خوب صدای باسواد و بی سواد و مداح و سینه زن و دکتر و بیمار و همه درمیاد دیگه
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    دکتر پزشکیان هم که هم صنف ایشونه به نحوه طرح سلامت ایراد گرفت و این طرح رو یه طرح پول خور و شکست خورده دونست چون با پول دهن پزشکا رو بست نه با قاون و روشی منصفانه
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    هر کی به نفع شماها حرف بزنه راسته مابقی غلط خودشیفتگان قدرتید به خدا
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    شما وارد سیاست نشی بهتره چون چهره خدماتتم مخدوش می کنی بذار مردم فکر کنن انقلابی هستی نه حامی فتنه و فتنه گران که لابلای کاراش یه لطفی هم به انقلابیون داره
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    نگو ناراحت میشه چشتو درمیاره ها خخخخخ
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    به قول قدیمیا دوست میگه گفتم دشمن میگه می خواستم بگم زمانی که همکاراتون در هیات دولت رفتن برای مذاکره دلسوزان گفتن این روش جواب نمیده و بدتر هست اما رئیستون انگ بی سوادی و امثالهم بهشون زد اما حالا خود مدافعان و سینه چاکان برجام هم به غلط بودنش معترضن شنیدن انتقاد ظرفیت میخواد خدایا هر کی رو مسئول کردی ظرفیت هم بهش بده آمین
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    حرف دل مخالفان و معاندان و فتنه گران به حکومت رو زده
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    فوری نامه فدایت شوم نوشته واسه حاج قاسم.
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    روح و روان مردم را با کنسرت باید شفا داد! نباید چیزی از دردها برایشان گفت!
  • داودزاده ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    خدایا این یک سال کی تموم میشه
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    فعلا چیزی که اعصاب و روان مردم رو خراب کرده گرانی و تورم و رکود است.
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    این دفعه قرعه به نام ایشون افتاده که صحنه رو شلوغ کنه تا چیزهایی مشخص نشه ...
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    ميشه بگي با انتخاب شدن روحانى آرامش به كيا برگشته؟؟؟؟ اينطور كه ما تو اين سه سال فهميديم آرامش فقط به اونايى برگشته كه در دوره احمدى نژاد قدرت ازشون گرفته شده بود و مملكت رو به آتش ميكشيدن ولى الان ٨٠ ميليون ايرانى آرامش خودشون رو از دست دادن البته پيشاپيش از اينكه اظهارنظر كردم عذرخواهى ميكنم ما كه از اين حقا نداريم
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    تا گفت اظهار نظر غیر تخصصی در همه زمینه ها یاد خانم ابتکار افتادم!
  • ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    یکی نیس بگه شاید وجود داشته باشند بعضی از روانپزشکان که بدشان نیاد زحمتشون و به تبع درآمدشون زیاد بشه.
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    دقت کردید! همه رو گفت به جز سردار سازندگی!
  • عاشقان ولایت ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    آقای قاضی زاده شما هم مثل ما ایثارگر بوده و از نحوه کار و خصوصیات این افراد آگاه هستید آنها وقتی به طور تخصصی از وضعیت کشور داری و اقتصاد و امور نظامی و اجتماعی همه کشورهای جهان اطلاعات درست دارند و وقتی می بینند که با فنا دادن کشور توسط عده ای از مسئولین در مقابل عملکرد کشورهای همسایه مثل عربستان به چه خاک سیاهی داریم می نشینیم و با این روند حرکت دولت شما ما حتی سال 1410 هم به نقطه سال 1390 از لحاظ اقتصادی نخواهیم رسید آیا درد دل شان را هم حق ندارند به مقام معظم رهبری عنوان کنند به عنوان کارشناس علوم اقتصادی می گویم با توجه به صحبت های دکتر خوش چهره در شبکه افق که دیشب پخش شد موید نظر ما می باشد که تولید ناخالص داخلیمان از سال 1390 تا کنون حدود یک چهارم شده و بودجه کمتر از یک چهارم در حالی که ما می خواستیم سال 1404 بودجه کشور را به 2000 میلیارد برسانیم چنان عقب گرد کردیم که هیچ دشمنی این کار را با ملت ما نمی توانست بکند پس بگذار مردان مرد این کشور گاهی دردشان را بگویند و در سینه خفه نکنید و .......
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    وزیری که به جای گوش فرادادن به علمای امت و فهم کلام ایشان در برابرشان درشتی میکند.
  • ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    ميلياردها افسسسسسسسسسسسسوس!!!!!!!!
  • ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    حرف دل سردار سازندگی را زده
  • ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    1 0
    پس کی باید حرف دل مردم رو بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    یعنی چی راست میگه سرداران ما دارند جانشان رو برای امنیت این کشور میدن خب اونها بالاترین کار رو دارند برای ملت انجام میدن این وزیر بهداشت بجای این حرفهای پوچ و بی ارزش کارشو درست انجام بده
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    کاملا هم غلط گفته
  • ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    حرف دل تو رو زد نه حرف دل ملتو
  • علی م ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    این آقای دکتر خواسته ملت حواسشون به روغن پالم نباشه سه سال پیش روغن پالم کشنده بوده اما الان به میمنت دولت کریمه راستگویان ونظر جدید جناب دکتر هاشمی همان روغن سالم اعلام شده باید جشن بگیریم.
  • ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    از بین وزرا اینو بیشتر از همه دوس دارم. موفق باشی وزییییر♥
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    در حوزه سلامت و بهداشت عملکرد قابل قبولی نداشتی دکتر جون! تمام دکتر ها در زمان تو پولدارتر شدن! لطفا مردم رو گلابی فرض نکن و اگر ایراد و انتقاد سردار حرم و قلم و علم نبود الان ...
  • ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    در پزشکی خیلی موفق هستند. سعی کنند همونجا در راه خدا کار کنند. به نظرم ایشون در سیاست دخالت نکنند به نفع خودشون باشه. اظهار نظرهای ضعیفی دارند. در مورد فتنه هم میگفتند اگر کسانی مجرم هستند دستگاه قضایی برخورد کنه و فلان. خب مرد حسابی قاضی القضات که هیچ رئیس قاضی القضات به زبان بی زبانی میگن حکمشون اعدامه حالا شما چی میگی؟ اگر بزرگان صلاح میدونند اعدامشون نکنند شما ناراحتی؟ یا به حکم بزرگان اعتراض داری؟
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    شش ماه دیگش مونده تحمل کن وزیر داره می گه تحمل کن
  • ناشناس ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 0
    آقای وزیر اگه همین سرداران نباشن که ما دیگه نه امنیتی داریم و نه اعصاب و روان. شما خودتون بهتر میدونین که امنیت برابر است با آرامش. از زحمات شما متشکریم لطفا ضایع نکنید زحماتتون رو.
  • ناشناس ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    محصولات تراریخته سرطان زا را تولید و وارد می کنند و به خورد ملت می دهند بعد میگن انتقاد نکنید !
  • ناشناس ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    فعلا"که تمام نظرات سردار قلم در مورد خسارت محض برجام و FATF درست از آب درآمده است .
  • مهدی67 ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    شناسنامه دار صحبت کنید
  • مسعود ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    یکی نیست از جناب قاضی زاده هاشمی بپرسد به راستی یک لحظه فکر کرده است اگر سرداران حرم نبودند الآن بجای اینکه بیمارستان خصوصی مجهز خود را همزمان با وزارت اداره کند الآن چکار بود ؟!
  • ناشناس ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    درود بر همه سرداران حرم و قلم و علم که باعث افتخار و اقتدار این مرز و بوم هستند.
  • میثم ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    وزیر جان شما پروفسور کرمی رو میشناسید؟؟؟؟ ایشون بدون اطلاع در مورد تراریخته حرف میزنه یا شما؟
  • ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    روح و روان مردم را باید با گناه و موسیقی و اختلاط دانشگاه ها روشن نمود نه با الا بذکر الله تطمئن القلوب... شما با این کارها ریشه خود را میزنید خداوند رسوایتان کند...که همچنان می کند اگر مردم چشمی برای دیدن داشته باشند
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    نمیذارن ک!
  • ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    مشتی! حرف طرف ذاتا پارادوکس داره . از یه طرف میگه بدون اطلاع حرف میزنند! از اون طرف خودش درباره همه چیز حرف میزنه . صحبت کردن درباره FATF و IPC و اقتصاد و اینکه چه کسی صلاحیت صحبت درباره این مسائل رو داره نه در تخصص ایشون هست نه ربطی بهشون داره ! خودش اولین ناقض حرف خودشه . کلا دکترها عادتشونه . نایب رییس مجلسمون هم که قبلا همین حرف رو جور دیگه ای زده بود پزشک تشریف دارند !
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    ایکاش مشرق اوایل اومدن این اقارو زیاد بالا نمی برد و هر روز یک گزارش از ایشون منتشر نمی کرد
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    توزرد از آب در اومد کاش فکر منافع مردم بود نه جناحش
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    وزير به كارت برس!!!!!!!!!پزشكان متخصص شما دويست برابر پرستاران فوق ليسانس حقوق مي گيرن!!! !!!!!!!!!!!
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    داداش سردار آزمون هم داریم!!! خخخ
  • سر بدار ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    1 0
    امام راحل ما -رضوان‌الله تعالی علیه- می‌فرمودند «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند. فقرا و متدینین بی‌بضاعت گردانندگان و برپادارندگان واقعی انقلاب‌ها هستند، ما باید تمام تلاشمان را بنماییم تا به هر صورت که ممکن است خط اصولی دفاع از مستضعفین را حفظ کنیم» (صحیفه امام(ره)- ج 21 ص86). باز هم از حضرت امام(ره) است که؛ «آنهایی که در خانه‌های مجلل، راحت و بی‌درد آرمیده‌اند و فارغ از همه رنج‌ها و مصیبت‌های جانفرسای ستون محکم انقلاب و پابرهنه‌های محروم، تنها ناظر حوادث بوده‌اند و حتی از دور هم دستی بر آتش نگرفته‌اند، نباید به مسئولیت‌های کلیدی تکیه کنند که اگر به آنجا راه پیدا کنند، چه بسا انقلاب را یکشبه بفروشند و حاصل همه زحمات ملت ایران را بر باد دهند.
  • ناشناس ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    کسی چه می دونه شاید این حرف ها جنبه انتخاباتی دارندو از همین الان داره غیر مستقیم برنامه ریزی می کنه .
  • ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
    0 0
    در حوزه سلامت و بهداشت عملکرد قابل قبولی نداشتی دکتر جون! تمام دکتر ها در زمان تو پولدارتر شدن و خودت هم یکی شون هستی ! لطفا مردم رو گلابی فرض نکن و اگر ایراد و انتقاد سردار حرم و قلم و علم نبود الان هم کیشان تو کنار عمو سام داشتند یه قل دو قل بازی می کردند!!
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    0 0
    درود بر وزیر بهداشت درود بر روحانی مرگ بر مشرق و مشرقیان خائن
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    0 0
    مرگ بر مشرق و مشرقیان خائن
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۹
    0 0
    راستی چشم فتنه رو جراحی کردید خوب شده می تونن ارباب امریکایی شون رو خوب ببینند ایشاللا. راستی اقای کروبی پول عمل رو با همین بیمه سلامت پرداخت کردند؟؟
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    هزاران هزینه رو کم کرده. اونای که با طرح پزشک خانواده مشکل دارند.نمی فهمند که یک روستایی چقدر سخته ش هست که هزینه های درمان رو در کلان شهر ها بپردازد.و حالا که یک پزشک میاد کدومشون میکنه چقدر راحترند.چقدر همین وزیر هزینه ی جراحی قلب رو پایین اورده600تا800هزار تومان در بیمارستانهای دولتی هزینه داره یعنی 5درصد رو مردم میدهند.اونای که اینقدر بی انصاف هستند ببینند کارهای وزیر رو.اگه دستمزد پزشک بنظر بالا هست در کشور ما وحقوق معلم پاین هست ناشی از ضعف دولت هاست حقوق پزشکان تقریبا با حقوق پزشکان سایر کشور ها همخوانی داره وای حقوق معلم نه.آلمان دستمزد معلم 65هزار دلار هست که اگر ما هم قرار باشه بدهیم وضعیت چیزی دیگری بود .حقوق کارگر هم در این کشور پایین هست .و بیشتر حقوق صنف های مختلف پاین هست.خب وزیر کار چقدر برای بالا بردن حقوق کارگرها زحمت کشیدن با800تومان برای گذراندن زندگی فقط باید منتظر معجزه بود.در ضمن وزیر همه را مخاطب قرار داده نه یک صنف خاص.وزیر بهداشت بهترین وزیر هست.بهتر واقع بین باشیم تورم گرانی کمر مردم رو شکسته.بیکاری بیداد میکند.ولی خب تا الان دولت یا دولتها کار خاصی نکردن.با این همه ثروت که ایران داره بیشتر مردم زیر خط فقر هستن.چرا ؟ وچر.فقط خدا کمک پدر ها بکنه سرپرستان خانواده ها که شرمنده ی خانواده‌شان نشوند.واشکشون رو فقط خدا می‌بینه
  • محسن ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    بابا از اقای هاشمی دیگه انتظار نداشتیم تو این موارد بدون فکر وارد بشه.وارد شدن در مسائل مختلف بدون اطلاع بده و سردارای حرم هم تا جایی که ما اطلاع داریم بدون علم صحبت نکردن.اتفاقا همین قشر مدافعان حرم مظلوم ترین قشره در جامعه ما نه بیماران اعصاب و روان آدرس اشتباه بهتون ندن.لطفا تکرار نشه.
  • علی ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    1 0
    نظر بده .فحش دادن کار زن های بیکاره
  • علی ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    حرف ایشون کاملا درست است چرا ما نمیتوانیم از مسئولان انتقاد کنیم این بجز خود شیفتگی مسئولین است حرف دل ملت را زده خدا عزتشان دهد هزاران احسنت به تنها شیر مرد دولت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس