کد خبر 641685
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۸

پس از آنکه روز شنبه یک تبعه مصری در کویت تلاش داشت با خودروی خود به خودروی حامل آمریکایی ها بکوبد، واشنگتن به شهروندان خود در کویت هشدار امنیتی داد.

به گزارش مشرق  به نقل از پایگاه النشره، پس از آنکه یک تبعه مصری روز شنبه در کویت قصد داشت با خودروی خود به خودروی حامل چندین آمریکایی حمله کند، سفارت آمریکا در کویت از شهروندان آمریکایی در این کشور خواست به بالاترین درجه هشدار پایبند باشند.

وزارت کشور کویت روز شنبه از دستگیری یک تبعه مصری به اتهام طرح ریزی برای انجام اقدامی تروریستی در این کشور خبر داده بود.

بر این اساس فرد مصری که متولد سال ۱۹۸۸ و «ابراهیم سلیمان» نام دارد قصد داشت خودروی خود را به خودروی حامل پنج آمریکایی بکوبد.

اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی امنیتی وزارت کشور کویت روز شنبه طی بیانیه ای اعلام کرد که پس از تحقیقات اولیه از این متهم که ۲۸ ساله و «ابراهیم سلیمان» نام دارد برگه ای به دستخط وی در خودرویش کشف گردید که نشانگر افکار داعشی و بیعت وی با گروه تروریستی داعش حکایت دارد.

بنا بر اعلام وزارت کشور کویت از این فرد کمربند و موادی که احتمالا مواد منفجره و از طراحی وی برای اقدامی تروریستی حکایت دارد نیز به دست آمده است. بر اساس بیانیه مذکور، تحقیقات دستگاه های امنیتی مربوطه از این متهم ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس