کد خبر 641360
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

باشگاه ملوان انزلی برای حل بحران بدهی 300 هزار دلاری و پیشگیری از سقوط به دسته سوم به دبیر کل مناطق آزاد کل کشور و فرمانده نیروی دریایی نامه می نویسد.

به گزارش مشرق، فیفا در نامه ای به باشگاه ملوان انزلی اعلام کرده در صورتیکه مبلغ بدهی 300 هزار دلاری زوران  زلاتکوفسکی را تا پایان ماه جاری پرداخت نکنند این تیم به لیگ دسته سه سقوط می کند.

مسئولان باشگاه ملوان برای حل این بحران مالی 300 هزار دلاری و پیشگیری از سقوط ملوان باید این پول را پرداخت کنند اما به دلیل اینکه باشگاه ملوان از نظر مالی در شرابط بدی به سر می برد. ملوان حال حاضر پولی برای پرداخت این بدهی که از زمان مالکیت منطقه ازاد انزلی بر ملوان به باشگاه تحمیل شده ندارد. این بازیکن در زمانی که نام باشگاه منطقه آزاد انزلی بوده به تیم ملوان آمد و سپس بدون تسویه حساب و انجام امور قانونی از تیم کنار گذاشته شد. با این حال منطقه آزاد انزلی حاضر به پرداخت این پول نیست از این رو مدیرعامل باشگاه ملوان قصد دارد در نامه ای به علی اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد خواستار رسیدگی به این مشکل شود.

از سویی دیگر قرار است باشگاه ملوان در نامه ای به فرمانده کل نیروی دریایی امیر دریادار سرلشگر سیاری از فرماندهی این نیرو نیز برای کمک به باشگاه ملوان استمداد بخواهند.

ملوان فصل گذشته از لیگ برتر به لیگ دسته اول سقوط کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس