ملوان درحالی خطر سقوط به لیگ دسته سه فوتبال کشور را به دلیل بدهی حدودا یک میلیارد تومانی حس می‌کند که پیش از شروع فصل با بیش از 21 میلیارد تومان می‌خواست امتیاز لیگ برتری تیم نفت تهران را بخرد.

به گزارش مشرق، باشگاه ملوان رسما اعلام کرده که به دلیل بدهی 300 هزار دلاری در آستانه سقوط به لیگ دسته سوم قرار دارد. مسعود رضائیان مدیرعامل این باشگاه در گفت‌وگویی با ایسنا ابعاد این قضیه را شرح داده، ولی یک سوال در اینجا مطرح است و آن هم اینکه چطور باشگاه ملوان که توانایی جمع کردن چیزی حدود یک میلیارد تومان بدهی و رفع خطر تهدید فیفا برای سقوط به لیگ دسته 3 را ندارد، می‌خواسته در ابتدای فصل امتیاز نفت تهران را با قیمت 21 میلیارد تومان بخرد؟

حمیدرضا گرشاسبی مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان تهران در 25 خرداد سال جاری گفته بود که پیشنهاد ملوان برای خرید امتیاز نفت 21 و نیم میلیارد تومان بوده است: "قیمت پیشنهادی ملوان ۶.۵ میلیارد تومان به انضمام پرداخت ۱۵ میلیارد تومان بدهی این باشگاه بود. پیشنهاد شرکت خصوصی نیز پرداخت یک میلیارد به انضمام پرداخت بدهی باشگاه نفت بود که در نهایت چون پیشنهاد ملوان بالاتر بود علی‌القاعده ملوان می‌توانست برنده این مزایده باشد".

در آن زمان احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران و عضو هیات مدیره ملوان از لیگ برتری شدن ملوان با خرید امتیاز نفت تهران حمایت کرده بود و در اظهاراتی گفته بود: "به نظر من فوتبال و شورای شهر دو مقوله کاملا متفاوت هستند. من به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه ملوان تلاش کردم تا بتوانم خدمت رسانی مناسبی برای مردمان شمال کشور داشته باشم. قصد من فقط این است که لیگ برتر با شور و هیجان بیشتری دنبال شود و واقعا حیف است که از شهرهایی مانند شیراز و شمال نماینده ای در لیگ برتر فوتبال نداشنه باشیم".

حالا هواداران ملوان قطعا از آقای دنیامالی که آن زمان خدمت به مردم شمال را وظیفه خود دانسته بود، انتظار دارند که مشکل این تیم را حل کند. مدیرانی که آن زمان می‌توانستند بیش از 21 میلیارد تومان برای بازگشت ملوان به لیگ برتر هزینه کنند، چگونه است که اکنون و در زمان خطر سقوط ملوان به دسته پایین‌تر نمی‌توانند یک میلیارد تومان هزینه کنند.

پیش‌تر دنیامالی بعد از سقوط ملوان به دسته اول تلویحا گفته بود که 7 میلیارد برای این تیم آورده داشته است: "من برای برخی بازیکنان که مصاحبه کردند و گفتند ملوان به خاطر مسائل مالی سقوط کرد، متاسف هستم. در میان تیم هایی که در لیگ برتر حضور داشتند، بودند تیم هایی که در این فصل کمتر از ما هزینه کردند و موفق تر هم بودند. ما در طول فصل حدود 7 میلیارد منابع مالی جذب کردیم و نباید متهم به این شویم که به خاطر مسائل مالی سقوط کردیم. این منصفانه نیست که چنین مسائلی را بیان کنیم. قبول داریم که ملوان ضعف هایی داشت اما نباید تمام مسائل را به مشکلات مالی ربط دهیم".

امید است با تدبیر به موقع هیات مدیره ملوان انزلی بیش از این شاهد تلخ‌تر شدن شرایط تیم محبوب انزلی نباشیم و این تیم باسابقه باردیگر در سطح اول فوتبال کشور حضوری مقتدر داشته باشد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس