کد خبر 643074
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۲

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: بازیکن خارجی ما به هیچ عنوان راضی نیست که با او مذاکره داشته باشیم و خواستار طلبش است.

به گزارش مشرق، مسعود رضائیان در خصوص پرونده خارجی بازیکن ملوان اظهار داشت: ما مکاتباتی را با شورای حل اختلاف فیفا و همچنین کمیته انضباطی داشته‌ایم که آنها اعلام کردند در صورت عدم پرداخت مطالبات این بازیکن جریمه، کسر امتیاز و سقوط به لیگ پایین تر باشگاه ملوان را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: ما این مسئله را با هیات مدیره باشگاه مطرح کردیم تا راهکارهایی را به دست آوریم به هر حال اشتباهاتی در عقد این قرارداد وجود داشت که یکی از آنها بستن قرارداد دو ساله بود. به هر حال با توجه به شرایط مالی که باشگاه دارد بهتر است هر چه زودتر مسئولان به این مسئله رسیدگی کنند تا کابوس شبانه این موضوع دست از سر باشگاه بردارد.

مدیرعامل باشگاه ملوان خاطرنشان کرد: متاسفانه اشتباهات در بستن قرارداد زیاد بود بازیکن در هیچ جایی بازی نکرده بود و حتی به دنبال این بودیم که پس از ترک ملوان در کجا بازی کرده که حداقل این مسئله را بهانه کنیم تا بگوییم رضایتنامه وی صادر نشده است اما متاسفانه او در هیچ جای دیگر بازی نکرده است. او در مجموع دو سالی که در ملوان بوده 90 دقیقه برای تیم بازی کرده که قرارداد بالایی هم با او بسته شده است.

رضائیان در مورد اینکه چرا قرارداد سال اول این بازیکن 120 هزار دلار و در سال دوم 170 هزار دلار بوده گفت: متاسفانه قرارداد بالایی با او امضا شده در همان سال شیرین فراز کرمانشاه هم خواستار این بازیکن شده بود اما مبلغ 40 میلیون بابت او قصد داشت که پرداخت کند.

وی در مورد اینکه چه کسی قرار است این قرارداد را پرداخت کند گفت: ما صحبت هایی را با بازیکن داشته‌ایم و قصد داشتیم که با او مذاکره کنیم اما او به هیچ عنوان این مسئله را قبول نکرده و خواستار طلبش شده است. امیدوارم با حسن نیتی که مسئولان منطقه آزاد دارند از طریق آنها بتوانیم این نوع قرارداد را پرداخت کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس