منابع رسانه ای خبر از هلاکت فرزند عضو ارشد شورای رهبری گروه اخوان المسلمین مصر در جریان نبردهای جاری میان نیروهای دولتی سوریه با گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره (القاعده) داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای خبر از هلاکت فرزند عضو ارشد شورای رهبری گروه اخوان المسلمین مصر در جریان نبردهای جاری میان نیروهای دولتی سوریه با گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره (القاعده) داده اند.

هلاکت فرزند عضو ارشد اخوان المسلمین مصر در سوریه+عکس

بنابر این گزارش، "براء الجمل فرزند دکتر حسن الجمل عضو شورای مرکزی گروه اخوان المسلمین مصر که شش ماه پیش در اثر سکته قلبی درگذشته بود عصر روز گذشته در جریان نبردهای جاری در منطقه سلیمان الحلبی شهر حلب واقع در شمال سوریه به هلاکت رسیده است. وی دو سال پیش با سفر به ترکیه به گروه القاعده پیوسته و در نبردهای استان های حلب، ادلب و لاذقیه سوریه مشارکت داشته است. گفته می شود که این تروریست به هلاکت رسیده در پی سقوط دولت اخوانی محمد مرسی در مصر به سودان مهاجرت کرده و از آنها وارد ترکیه شده بود. تصاویر وی در هنگام خروج از هواپیماهای خطوط هوایی ترکیه برای پیوستن به القاعده منتشر شده و موجی از واکنش ها نسبت به نقش مخرب ترکیه در حمایت از گروه های تروریستی تکفیری و انتقال نیرو و تجهیزات برای آنها را برانگیخته است. لازم به ذکر است که گروه اخوان المسلمین در سوریه هم اکنون شاخهه های نظامی متعدد و البته مشترکی با گروه تروریستی تکفیری القاعده ایجاد کرده که از میان مهمترین آنها می توان به احرارالشام و جیش الاسلام اشاره کرد.

هلاکت فرزند عضو ارشد اخوان المسلمین مصر در سوریه+عکس

(تروریست القاعده ای در فرودگاه بین المللی آتاتورک ترکیه!)

هلاکت فرزند عضو ارشد اخوان المسلمین مصر در سوریه+عکس

هلاکت فرزند عضو ارشد اخوان المسلمین مصر در سوریه+عکس

هلاکت فرزند عضو ارشد اخوان المسلمین مصر در سوریه+عکس

(دکتر حسن الجمل عضو شورای مرکزی اخوان المسلمین مصر)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    خاک بر سر اخوان المسلمین و رهبران بی کفایت شان/ ان از بهدر دادن جنبش مردمی مصر و روی کار امدن کودتاچیان اینهم از گندی که در حمایت از تروریسم علیه مقاومت منطقه زده اند انه با این خشک مغزی شان سوراخ دعا را گم کرده اند و اب به اسیاب امریکا و صهیونیزم ریخته اند........
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    یه نگاه به دستای این نوجوان که پر از خال کوبی است میتونه اعتقادات مذهبی هرهری اش را تا حدی نشان بده. جنگ وجهاد را با بازیهای رایانه ای کال اف دیوتی و غیره اشتباه گرفتن........
  • ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 0
    حقشونه که از حکومت مصر ساقط شدن وگرنه کلی نیرو می فرستادند سوریه برای مبارزه با بشار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس