کد خبر 640656
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶

ستاد فرماندهی کل نیروهای روس مستقر در سوریه عصر روز گذشته طی مراسمی از فرماندهان و اعضای لشگر قدس وابسته به ارتش سوریه تقدیر و به آنها مدال شجاعت اعطا کرد.

گروه جهان مشرق- ستاد فرماندهی کل نیروهای روس مستقر در سوریه عصر روز گذشته طی مراسمی از فرماندهان و اعضای لشگر قدس وابسته به ارتش سوریه تقدیر و به آنها مدال شجاعت اعطا کرد.

تقدیر روسیه از فرماندهان لواء القدس سوریه+عکس

بنابر این گزارش، در این مراسم مدال درجه یک شجاعت کشور روسیه توسط فرمانده کل نیروهای این کشور در سوریه به مهندس محمد سعید فرمانده لشگر قدس وابسته به ارتش سوریه و معاونین وی به دلیل نقش محوری در جریان عملیات پاکسازی محورهای مختلف شهر حلب از اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد اعطا شده است. لواء القدس متشکل از فلسطینی تبارهای متولد و ساکن در اردوگاه ها و محلات مختلف شهر حلب می باشد که استعداد نیروی 10 هزار نفری نقش مهمی در عملیات مبارزه با تروریسم تکفیری در این شهر ایفا کرده اند. از جمله محورهای عملیاتی که توسط این رزمندگان مورد پوشش عملیاتی قرار دارد می توان به اردوگاه آوارگان فلسطینی حندرات، تامین امنیت کامل جاده استراتژیک "اثریا - خناصر در حاشیه جنوبی استان حلب، عملیات پاکسازی محله راموسه حلب، عملیات آزادسازی بیمارستان الکندی و محله العویجه و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که طی پنج سال مشارکت لشکر قدس در عملیات های مختلف آزاسازی مناطق شهر حلب بیش از 1200 تن از نیروهای این گروه به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند. منابع میدانی از احتمال گسترش سازمان رزم لواء القدس به دو یا سه لشکر به استعداد 25 هزار رزمنده در آینده ای نزدیک خبر می دهند.

تقدیر روسیه از فرماندهان لواء القدس سوریه+عکس

تقدیر روسیه از فرماندهان لواء القدس سوریه+عکس

تقدیر روسیه از فرماندهان لواء القدس سوریه+عکس

تقدیر روسیه از فرماندهان لواء القدس سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمود ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    حالاکه چی روسیه خودش چی هست که مدالش چی باشه اومده تویه کشور دیگه انگار به بچش جایزه میده
  • ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    بارک اله به روسها که به این مسائل و تاثیرات روانی ان توجه دارند - قابل توجه خودی های بی توجه - مرحبا به رزمندگان لوا القدس و درود بر شهدای انان و دیگر شهدای راه حق.
  • ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    درود به شرفت
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
    0 0
    روسیه ابر قدرتی است که حرف اول را در جهان میزند و این شیر خفته بیدار شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس