کد خبر 640349
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶

سخنگوی وزارت دفاع روسیه به آمریکایی ها درباره هر گونه حمله نظامی به ارتش سوریه هشدار داد و از اتخاذ تدابیر لازم در این زمینه از سوی روسها خبر داد.

 به گزارش مشرق، به نقل از روسیاالیوم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: هر حمله ای به مواضع تحت کنترل ارتش سوریه تهدید برای نظامیان روس محسوب می شود.

ایگور کوناشینکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه بیان کرد: واشنگتن باید قبل از هر اقدام نظامی علیه نیروهای ارتش سوریه تفکر کند. هر حمله ای به اراضی که ارتش سوریه در آن حضور دارد به مثابه تهدید برای نظامیان روس خواهد بود. اقدامات ویژه ای برای ممانعت از حملات اشتباهی به ارتش سوریه و روسیه در سوریه به عمل آمده است.

وی با اشاره به استقرار سامانه اس ۳۰۰ در طرطوس و اس ۴۰۰ در پایگاه حمیمیم در حومه لاذقیه برای حمایت از نیروهای روسیه افزود: این سامانه ها هر شی پرنده ناشناس را غافلگیر خواهند کرد.

این در حالی است که برخی منابع از احتمال اقدام نظامی ناتو ضد ارتش سوریه  مشابه حملات قبل ناتو در عراق و لیبی و صربستان برای از کنار انداختن نیروی هوایی سوریه خبر داده بودند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    این شد یک چیزی
  • ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    باید بشار آمریکا را تهدید کند در صورت هرگونه اقدامی از سوی کشورهای ائتلاف علیه ارتش این کشور اسرائیل را با خاک یکسان می کند این تنها راه چاره برای سوریه است- ایران نیز هم باید بصورت هوایی وارد جنگ علیه تروریستها شود
  • محمود ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    کشوری که روسیه ازش حمایت کنه ناتو جرات نداره اونجا رو مورد حمله قرار بده میدونن که روسها دنبال کوچکترین بهونه هست که ناتو رو نابود کنه. جناب پوتین بیدی نیست که با این تهدیدهای آمریکا و ناتو بترسه و میدان رو خالی کنه. بقول مقامات روس اگه غربیها به ارتش سوریه حمله کنه کل آسیا به آتش کشیده میشه اولین کشور هم کشورکهای خلیج فارس و بعدهم اسراییل نابود میشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس