کد خبر 640448
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۳

همزمان با افزایش فشارهای کشورهای حامی تروریسم تکفیری برای توقف عملیات نیروهای دولتی سوریه در مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد رئیس جمهور سوریه بر ادامه قاطعانه آن تاکید کرد.

گروه جهان مشرق- همزمان با افزایش فشارهای کشورهای حامی تروریسم تکفیری برای توقف عملیات نیروهای دولتی سوریه در مناطق تحت اشغال گروه های تروریستی تکفیری القاعده و ارتش آزاد رئیس جمهور سوریه بر ادامه قاطعانه آن تاکید کرد.

دکتر بشار اسد:عملیات پاکسازی حلب ادامه می یابد+

بنابر این گزارش، دکتر بشار اسد در گفتگو با شبکه تلویزیونی دولتی دانمارک با اشاره به حضور هزاران تروریست تکفیری از گروه های القاعده و ارتش آزاد در چند محله بخش شرقی شهر حلب بر ضرورت ادامه عملیات نظامی تا نابودی و یا اخراج آنها از منطقه تاکید کرد. وی گفت که دولت سوریه هرگز سیطره هیچ فرد یا گروه مسلحی را در سراسر این کشور و علی الخصوص شهر حلب نخواهد پذیرفت و با آن بشدت برخورد خواهد کرد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار پیرامون حملات هوایی علیه بیمارستان های محلات شرقی حلب وجود چنین طرحی را رد کرده و آن را در نتیجه سوء استفاده تروریستها از چنین اماکنی و در اثر اشتباه نظامی عنوان کرده است. وی تاکید کرد که هر فردی که بیمارستان ها را هدف قرار دهد جنایتکار جنگی بشمار می رود.  رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که تحت هیچ شرایطی عملیات نظامی برای بازپس گیری محلات شرقی شهر حلب از اشغالگران تروریست متوقف نخواهد شد غیر از اینکه آنها تسلیم شده و یا از منطقه اخراج شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس