کد خبر 637555
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۵:۰۴

وزرات امور خارجه سوریه عصر روز گذشته با صدور اطلاعیه ای رسمی از دولت آمریکا به دلیل عملیات نظامی غیرقانونی در اراضی این کشور به سازمان ملل متحد شکایت کرد.

گروه جهان مشرق- وزرات امور خارجه سوریه عصر روز گذشته با صدور اطلاعیه ای رسمی از دولت آمریکا به دلیل عملیات نظامی غیرقانونی در اراضی این کشور به سازمان ملل متحد شکایت کرد.

اعتراض رسمی سوریه به حملات آمریکا در خاک این کشور

بنابر این گزارش، در نامه رسمی منتشر شده از سوی وزارت امور خارجه سوریه خطاب به بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد با اشاره به حملات پی در پی آمریکا به اهدافی در استان دیرالزور واقع در شرق این کشور خواستار جلوگیری از تجاوز به خاک این کشور شده است. در این نامه اقدام دولت آمریکا در بمباران مواضع نیروهای دولتی سوریه در اطراف فرودگاه نظامی دیرالزور و انهدام روز گذشته پل میان شهرهای دیرالزور و المیادین از آن بعنوان نابودی زیرساخت های نظامی و عمرانی و اقتصادی سوریه یاد شده است. در بمباران مواضع نیروهای دولتی سوریه 180 نظامی این کشور شهید و زخمی شده و در بمباران روز گذشته پل رابط شهرهای دیرالزور و المیادین نیز تنها مسیر ارتباطی ساکنین در آنها بطور کامل تخریب گردیده است.

شکایت رسمی سوریه از آمریکا به سازمان ملل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    عجب پدرسوخته ای هستن این آمریکاییها. احتمالا جنگ آخرالزمانی شروع شده که داعش نیروهاش رو برده روستای دابق و ترکیه هم کم کم داره نزدیک میشه که محاصره شون کنه. یا امام زمان عج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس