کد خبر 637543
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۲

معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به اظهارات مسئولان آمریکایی علیه عملیات مبارزه با تروریسم وجود هرگونه سقف زمانی برای حضور و عملیات نظامی روسیه در سوریه را بشدت تکذیب کرد.

گروه جهان مشرق- معاون وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به اظهارات مسئولان آمریکایی علیه عملیات مبارزه با تروریسم وجود هرگونه سقف زمانی برای حضور و عملیات نظامی روسیه در سوریه را بشدت تکذیب کرد.

بوگدانوف:عملیات ما در سوریه محدودیت زمانی نخواهد داشت

بنابر این گزارش، میخائیل بوگدانوف در جلسه رسمی کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نمایندگان روسیه "دوما" بر تداوم عملیات نظامی کشورش در سوریه تا نابودی کامل گروه های تروریستی تکفیری فعال در آن کشور بدون وجود هرگونه محدودیت زمانی تاکید کرد. وی این اظهارات را در پاسخ به سوال یکی از نمایندگان پارلمان این کشور مبنی بر چرایی ادامه عملیات نظامی روسیه پس از بازه زمانی شش ماهه اعلام شده از سوی پوتین در ابتدای حضور نیروهای روس در سوریه بیان کرده است. بوگذانوف در ادامه گفت که در ابتدای ورود روسیه به عرصه میدانی سوریه برآوردها حکایت از آن داشت که در بازه زمانی شش ماهه امکان نابودسازی بخش اعظم توان نظامی گروه های تروریستی تکفیری همچون داعش، ارتش آزاد و القاعده وجود دارد اما در ادامه با مشاهده حجم کمک ها و حمایت های گسترده نظامی، مالی و تجهیزاتی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه به این نتیجه رسیدیم که محدودیت زمانی برای عملیات مبارزه با تروریسم در سوریه "مطلقا وجود نباید داشته باشد." وی از وجود چند دستگی در میان مسئولان بخش های مختلف دولت آمریکا اعم از وزارت امور خارجه، پنتاگون و سیا بر سر همکاری با روسیه در عملیات مبارزه با تروریسم یا مخالفت با آن خبر داده است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس