در سی و دومین روز از آغاز عملیات سپر فرات ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری هم پیمان ان موفق به سیطره بر چند منطقه جدید در شمال استان حلب سوریه شده اند.

گروه جهان مشرق- در سی و دومین روز از آغاز عملیات سپر فرات ارتش ترکیه و گروه های تروریستی تکفیری هم پیمان ان موفق به سیطره بر چند منطقه جدید در شمال استان حلب سوریه شده اند.

پیشروی ارتش ترکیه و هم پیمانان در شمال حلب سوریه+نقشه

بنابر این گزارش، روز گذشته شبه نظامیان ارتش آزاد با پشتیبانی واحدهای توپخانه و موشکی ارتش ترکیه و پس از درگیری های شدید با داعش موفق به سیطره بر روستاهای "جبين، عويلين و عياشة" واقع در حاشیه شهرک الراعی در نزدیکی مرز استان حلب سوریه با ترکیه شده اند. در این عملیات هواپیماهای ارتش ترکیه 16 بار مواضع و خطوط تدارکاتی داعش را هدف بمباران هوایی قرار داده اند. با سیطره نیروهای گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد بر این سه روستا عملا مواضع داعش در شهرک تركمان بارح واقع در شمال شرق شهر مارع دومین مرکز پرجمعیت در شمال حلب به محاصره آنها در آمده است. بنابر گزارش های میدانی نیروهای ارتش آزاد قصد حمله به ترکمان بارح و سیطره بر آن با هدف دسترسی سریع به شهر دابق را دارند که داعش آن را سرزمین معرکه سرنوشت ساز نام نهاده و طی هفته های گذشته صدها نیروی تازه نفس در معیت کاروان های بزرگ تسلیحات سنگین به منطقه اعزام کرده است.

پیشروی ارتش ترکیه و هم پیمانان در شمال حلب سوریه+نقشه

پیشروی ارتش ترکیه و هم پیمانان در شمال حلب سوریه+نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    ایول ترکیه...بتاز!!!!!!
  • امید تبریزی ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
    0 0
    زارتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس