کد خبر 632433
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵

روسیه با اشاره به بیش از 50 حمله گروه های تروریستی و مخالف دولت در ۲۴ ساعت گذشته، نسبت به وخیم تر شدن اوضاع در سوریه هشدار داده است.

 به گزارش مشرق، ژنرال ویکتور بوزنیخر، آمریکا را به وفادار نبودن به تعهداتش درباره آتش بس متهم کرد و گفت که در صورت شکست آتش بس واشنگتن مسئول است.

این یک مقام ارشد نظامی روسیه آمریکا را متهم کرد که نتوانسته نقش خود را در آتش بس شکننده در سوریه بخوبی ایفا کند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه نیز برخی از گروه های معارض مسلح را به سوء استفاده از آتش بس برای بازسازی صفوف خود متهم کرد و گفت که ارتش سوریه به طور کامل متعهد به آتش بس است اما برخی از گروه های تروریستی از آن برای حمله سوء استفاده کردند.

وی در کنفرانس سران کشورهای مستقل، مشترک المنافع در بیشکک پایتخت قرقیزستان تصریح کرد که برقراری آتش بس در سوریه هدف مشترک مسکو و واشنگتن است.

پوتین ادامه داد: ما شاهد تلاش برای بازسازی قوای تروریست ها هستیم، البته ما کاملا به تعهداتمان پایبندیم به خصوص که روسیه با ارتش سوریه به توافق رسیده است.

آتش بس در سوریه دوشنبه هفته گذشته پس از توافق روسیه و آمریکا آغاز شد و مسکو جمعه اعلام کرد که آماده تمدید آن به مدت 72 ساعت دیگر است.
منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۸
    0 0
    البته بجای هشدار باید روسیه و مقاومت هزینه این حمله را برای امریکا تحمیل کند با بخطر انداختن منافع امریکا در سراسر دنیا کی به کیه ظاهرا قانون جنگله روسیه اشتباهی منافع و پابگاه امربکای هارو هدف قرار دهد.یا کارای دیگه محرمانه با تسلیح دشمنان امریکا طوریکه خودش بفهمد انفجار سفارتش در فلان کشور نتیجه همین کستارش بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس