کد خبر 631699
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹

منابع رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از استقرار 30 تن از نظامیان ارتش آمریکا در شهر الراعی واقع در شمال حلب و مجاور مرز سوریه با ترکیه خبر داده اند.

گروه جهان مشرق- منابع رسانه ای سوری با انتشار تصاویری از استقرار 30 تن از نظامیان ارتش آمریکا در شهر الراعی واقع در شمال حلب و مجاور مرز سوریه با ترکیه خبر داده اند.

استقرار نظامیان آمریکایی در شهر الراعی حلب+عکس

بنابر این گزارش، این نظامیاان شامل 4 افسر ارشد و 26 سرباز از نیروهای ویژه دریایی امریکا هستند که از عصر روز گذشته با عبور از مرزهای جنوب ترکیه وارد خاک سوریه شده و در شهر الراعی مستقر گردیده اند. در پی انتشار این تصاویر منابع نظامی نزدیک به ارتش آمریکا مدعی شده اند که حضور این نظامیان با هدف شناسایی مواضع داعش برای بمباران آنها از سوی هواپیماهای آمریکایی صورت گرفته است. این در حالی است که اصولا داعش در مناطق اطراف شهرک الراعی حلب حضوری نداشته و در پی تجاوز دو هفته پیش ارتش ترکیه و گروه های هم پیمان آن به خاک سوریه کلیه مناطق تحت سیطره خود را بدون هرگونه درگیری ترک و به شهرهای باب و رقه منتقل کرده است. استقرار نیروهای نظامی آمریکایی در خاک سوریه بر خلاف نص صریح قانون و حقوق بین المللی می باشد. دولت سوریه بارها با شکایت به سازمان ملل خواستار جلوگیری از تجاوز آمریکا و ترکیه به خاک خود شده است.

استقرار نظامیان آمریکایی در شهر الراعی حلب+عکس

استقرار نظامیان آمریکایی در شهر الراعی حلب+عکس

استقرار نظامیان آمریکایی در شهر الراعی حلب+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس