کد خبر 631691
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

ارتش سوریه هجوم صبح امروز گروه تروریستی تکفیری فیلق الرحمن وابسته به ارتش آزاد را برای حمله به دروازه های شرقی شهر دمشق دفع کرد.

گروه جهان مشرق- ارتش سوریه هجوم صبح امروز گروه تروریستی تکفیری فیلق الرحمن وابسته به ارتش آزاد را برای حمله به دروازه های شرقی شهر دمشق دفع کرد.

درگیری ارتش و تروریستها در جوبر دمشق+عکس و نقشه

بنابر این گزارش، صبح امروز صدها تروریست با استفاده از تونل حفر شده در خطوط تماس با ارتش سوریه در شهرک جوبر دمشق برای نفوذ به پایتخت تلاش کردند که با هوشیاری و واکنش شدید ارتش سوریه مواجه شده و درگیری های شدیدی میان دو طرف آغاز گردیده است. ارتش سوریه با شلیک 10 موشک زمین به زمین از نوع "فیل" به مواضع گروه فیلق الرحمن شلیک کرده و همزمان منابع میدانی از سه حمله هواییبه منطقه خبر داده اند. 

درگیری ارتش و تروریستها در جوبر دمشق+عکس و نقشه

گفته می شود ارتش سوریه با هدف جلوگیری از آسیب دیدن شهروندان غیرنظامی در منطقه گاراژ العباسیین واقع در شرق دمشق قانون منع تردد اعلام کرده است. گروه های تروریستی تکفیری با استفاده از خمپاره و موشک بارها به این منطقه حمله کرده و ده ها غیرنظامی را به شهادت رسانده اند. منطقه جوبر در شرق پایتخت سوریه واقع شده و بافت اداری دمشق را به منطقه غوطه شرقی متصل می سازد. 

درگیری ارتش و تروریستها در جوبر دمشق+عکس و نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس