فعالان رسانه ای تصاویری از اعتراض گروهی از شورشیان مسلح تکفیری گروه ارتش آزاد به استقرار واحدهای نظامی آمریکا در شهر الراعی واقع در شمال استان حلب سوریه منتشر کرده اند.

گروه جهان مشرق- فعالان رسانه ای تصاویری از اعتراض گروهی از شورشیان مسلح تکفیری گروه ارتش آزاد به استقرار واحدهای نظامی آمریکا در شهر الراعی واقع در شمال استان حلب سوریه منتشر کرده اند.

{$sepehr_media_1763279_400_300}

بنابر این گزارش، در پی استقرار 30 نظامی آمریکایی به همراه خودروهای زرهی و تجهیزات سنگین نظامی همچون تانک های آبرامز در شهر الراعی واقع در شمال استان حلب سوریه، بخشی از شورشیان تکفیری هم پیمان نیروهای ترکیه به این موضوع اعتراض کرده و خواستار خروج آنها از منطقه شدند. در تصاویر متشر شده شورشیان با فریاد لبیک یا الله و مرگ بر آمریکا علیه حور نظامیان این کشور در خاک سوریه بعنوان مقدمه ای برای اشغال و تجزیه این کشور شعار داده و آنها را وادار به خروج از منطقه می کنند. این در حالی است که گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد کلیه تجهیزات، امکانات، تسلیحات (موشک های تاو و استینگر) و حتی حقوق و البسه نیروهای خود را بطور مستقیم از آمریکا دریافت می کند. بنظر می رسد این اعتراضات تا حدود زیادی به حمایت آمریکا از شبه نظامیان چند ملیتی کرد در شمال سوریه باشد که قصد تجزیه این کشور و ایجاد منطقه کردی در آن را دارند. امری که به وقوع درگیری های گسترده میان ارتش ترکیه و شورشیان ارتش آزاد با آنها منجر شده است.

{$sepehr_media_1763281_400_300}

فیلم/اعتراض شورشیان سوری به حضور نظامیان آمریکایی در حلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ههع ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    چشم امریکا دراد تا دیگر به انها کمک نکند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس