کد خبر 631358
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۳

در پی افزایش تجاوزهای هوایی اسراییل و ترکیه به حریم آسمان سوریه ارتش این کشور اقدام به آماده باش کامل واجدهای پدافند هوایی دوربرد اس 200 در شمال و جنوب این کشور کرده است

گروه جهان مشرق- در پی افزایش تجاوزهای هوایی اسراییل و ترکیه به حریم آسمان سوریه ارتش این کشور اقدام به آماده باش کامل واجدهای پدافند هوایی دوربرد اس 200 در شمال و جنوب این کشور کرده است.

رونمایی از پدافند هوایی اس 200 ارتش سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این سیستم پدافندی در استانهای دمشق، درعا و حلب مستقر شده که مسئولیت حفاظت از آسمان شمال و جنوب سوریه در مقابل تجاوزهای هوایی پی در پی جنگنده بمب افکن های ارتش اسراییل و ترکیه در ماه های اخیر بر عهده دارد. روز گذشته نیز یک مقام مسئول در وزارت امور خارجه سوریه که نخواست نامش فاش شود به رسانه های منطقه ای تاکید کرد که اخیرا هشدارهایی از سوی سوریه و ایران خطاب به ترکیه و اسراییل نسبت به ادامه تجاوزهای هوایی داده شده است. لازم به ذکر است که طی دو روز گذشته هواپیماهای ارتش اسراییل با هدف حمایت هوایی از حملات گروه تروریستی تکفیری القاعده در استان قنیطره به برخی مراکز نظامی ارتش سوریه حمله کرده بودند که با واکنش قاطع پدافند این کشور مواجه و دو هواپیمای اف 16 و پهپاد آنها منهدم شده بود.

رونمایی از پدافند هوایی اس 200 ارتش سوریه+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • محمد ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    سامانه اس200 اگه مدرن سازی شده باشه تاحدی خوب است ولی بهترین گزینه برای مقابله باجنگندهای اسراییل وترکیه سامانهای متحرک است نه ثابت سامانه هایی نظیر بوک ام2 وپانتسیراس1 قطعا توانایی مقابله نیروی هوایی دوکشور متجاوز رادارند البته سوریه نیاز به رادارهای پیشرفته نیز دارد ای کاش سامانه راداری مطلع الفجر2 را به همراه سامانه هرزنهم و سامانه موشکی صیاد2 را به نیروی هوایی سوریه میدادیم تا محک خوبی برای تسلیحات ساخت ایران باشد وهم توانسته باشیم موقعیت ارتش سوریه در منطقه را حفظ وارتقا دهیم چرا که روسیه به دنبال افزایش قدرت سوریه نیست وبه همین وضعیت فعلی اکتفا میکند وحاطر نیستند بخاطر سوریه وارد نبرد بااسراییل شوند لذا ایران باید به بهانه مدرن سازی ارتش سوریه اقدام به ارسال سامانه های راداری وموشکی کند البته وجود فاتح110درسوریه خالی است
  • آرش ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    به چه دردی می خوره!؟ دوره اینا گذشته الأن دوره اس ۴۰۰ هستش
  • حسين ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    بهترين راه حل اين است كه ايران سامانه پدافند سوم خرداد را در اختيار سوريه بگذارد . اين سامانه بسيار شبيه به buk-m2 روسيه است و به خوبي از پس جنگنده هاي نسل چهارم بر مياد.
  • حسين ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    خط توليد فاتح 110 به سوريه داده شده . اين موشك با نام تشرين در سوريه توليد ميشود
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    بهرحال محک زدن رادارهای وموشکهای خودی تو سوریه خوبه
  • علی ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
    0 0
    متاسفانه اس دویست با اون موشک های بزرگ ومانور ناپذیرش توان مقابله با جنگنده مانور پذیر سوفا رو نداره
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
    0 0
    مشرق رونمایی از سامانه s200؟!!!! این سامانه که خیلی وقته تو سوریه است!!طبق مطالب کتابهای داخلی وخارجی حتی زمان جنگ یه تعدادی رو به ایران فرستادن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس