کد خبر 628193
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

از آسمان تنها برنامۀ مستمر حوزۀ ایثار و شهادت است که به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد هفدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، در ایام سالگرد حج مصیبت زدۀ 94 برنامۀ تلویزیونی از آسمان زندگی سه شهید فاجعۀ منا را روایت می کند.

غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، احمد حاتمی متخصص و پژوهشگر برجستۀ حوزۀ فضایی، دنیای مجازی و فناوری های نوین و اصغر فولادگر کارشناس ارشد و تحلیلگر مسائل منطقه سه شهیدی هستند که دوربین از آسمان به سراغ زندگی آنها رفته است.
زندگی سه شهید منا در «از آسمان» روایت می شود
در این برنامه ها شاهد گفتگو با خانواده و همرزمان . پخش نصاویر دیده نشده از این شهدا که در فجایع منا و سقوط جرثقیل به شهادت رسیدند و بررسی آنچه در حج 94 رویداده خواهیم بود.

ترتیب و زمان پخش این برنامه ها بدین شرح اعلام شده است: شهید رکن آبادی پنج شنبه و جمعه 18 و 19 شهریور ، شهید حاتمی شنبه و دوشنبه 20 و 22 شهریور و سردار شهید فولادگر جمعه 26 شهریور ساعت 17 از شبکۀ دو سیما.

از آسمان تنها برنامۀ مستمر حوزۀ ایثار و شهادت است که به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد هفدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد. در تولید این 5 برنامه آقایان سعید سلیمانی (تدوین) ، بابک مهدیزاده ( تصویر) ، نادرگهرسودی (گوینده) ، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر) ، عباس خورشیدی (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت داشته اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس