کد خبر 627166
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

مؤسسه حضرت امیرالمؤمنین(ع) با ساخت نماهنگی با موضوع شهدای منا به زنده نگه‌داشتن یاد این شهیدان اقدام کرده است و این اثر هنری به زودی از رسانه ملی پخش خواهد شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد جلیلی،‌ کارگردان تلویزیونی نماهنگ شهدای منا از اتمام فیلمبرداری این نماهنگ خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای زنده نگه‌داشتن یاد شهدای فاجعه منا، مؤسسه حضرت امیرالمؤمنین(ع) بانی ساخت نماهنگی با موضوع شهدای منا شد. هزینه‌های ساخت این نماهنگ را این مؤسسه پرداخت کرده است و فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده و روز سه‌شنبه به مرکز موسیقی شبکه دو صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تحویل داده خواهد شد.

وی  به روند داستانی این نماهنگ اشاره و بیان کرد: این نماهنگ در رابطه با فرد نوجوانی است که پدرش در فاجعه منا به شهادت رسیده و این پسر منتظر بازگشت پدر است که دوستانش با تابوت وارد منزل شده و به او تسلیت می‌گویند و شروع به خواندن شعرهای حماسی می‌کنند. سپس این پسر نوجوان وارد شبستان مسجد می‌شود و در این حال خود را در فضایی مانند بیابان می‌بیند. در آن مکان با پدر خود در حالی که پدرش لباس احرام و خودش لباس رزم به تن دارد، ملاقات می‌کند. در این بین دوستانش نیز به او می‌پیوندند. در نهایت این نماهنگ با کمک جلوه‌های ویژه سینمایی، نمایی خیالی از حرم مطهر حضرت امام حسن مجتبی(ع) را به نمایش می‌گذارد.

کارگردان تلویزیونی نماهنگ شهدای منا در پایان به معرفی عوامل تولید این نماهنگ پرداخت و گفت: تهیه‌کنندگی این اثر برعهده مؤسسه حضرت امیرالمؤمنین(ع) بود و عوامل این نماهنگ عبارتند از: احمدرضا لطفی؛ کارگردان هنری، میلاد روشن و مجید علی‌آتشی؛ تصویربردار، علی مدامی؛ صدابردار و توحید آزاد؛‌ دستیار فیلمبردار.
* ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس