مبلغ معارض عربستانی که اکنون در امارات زندگی می‌کند تأکید کرد که آل سعود از طریق سفیرشان در بغداد از داعش در این کشور حمایت می‌کند.

 به گزارش مشرق، «محمد العنزی» مبلغ عربستانی و امام پیشین مسجد جامع «ابو یوسف» در ریاض در صفحه توییتر خود تأکید کرد عربستان از طریق «ثامر السبهان» سفیر این کشور در بغداد از داعش حمایت و جانبداری می‌کند.

وی تأکید کرد، فعالیت‌های حمایتی البسهان از داعش برای راضی نگاه داشتن «سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه عربستان صورت می‌گیرد و در حال حاضر حضور او در عراق خیانتی در حق این کشور به شمار می‌رود و بغداد باید روابط خود را با آل سعود قطع کند.

وی که به دلیل مخالفت با آل سعود در زندان نیز بوده و اکنون در امارات زندگی می‌کند و از حامیان «حزب الله» به شمار می‌رود تأکید کرد، آل سعود و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به دنبال صلح با اسرائیل هستند.

وی افزود: ترکیه و عربستان از داعش حمایت کردند تا اهل سنت را پیش از شیعیان قتل عام کنند با این وجود شیعیان هرگز از حمایت از فلسطین دست نکشیده و در مقابله با داعش از باقی طرف‌ها مصمم تر هستند.

العنزی گفت، شیعیان [عراق] تحت امر و فرمان آیت الله سیستانی حشد الشعبی را تشکیل داده‌اند که به ضربه نهائی علیه داعش تبدیل شده است.

وی در پایان گفت با توجه به اینکه در دوره‌ای از نزدیکان به آل سعود بوده می‌داند که دشمن واقعی آنها شیعیان نیستند بلکه دشمن واقعی آل سعود، اهل بیت پیامبر اسلام «ص» هستند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    لعنت خدا بر تمامی کسانی که دشمن و مخالف اهل بیت پیامبر (ص) هستند،این سعودی ها همان فرزندان یزید میمون باز هستند براحتی میشه از اعمالشون فهمید که شجره نامه شون به کجا ختم میشه.بدبخت ترین و پست ترین موجودات همانهایی هستند که دشمن اهل بیت هستند وای به حالشان .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس