کد خبر 627316
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۵

معاون دبیر کل حزب الله لبنان ضمن ابراز اطمینان از بهبود وضعیت سوریه به سود حکومت این کشور، تأکید کرد که تکفیریها هر روز در سوریه متحمل خسارات می‌شوند.

به گزارش مشرق، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان اطمینان داد که وضعیت سوریه هر روز به سود حکومت و همپیمانان آن بهبود خواهد یافت.

قاسم با بیان این مطلب افزود: در مقابل طرف مقابل هر روز متحمل خسارات می‌شود و بحرانهایی یکی پس از دیگری برایش به وجود می‌آید.

وی با اشاره به اینکه تکفیریها نه در سوریه و نه در منطقه هیچ آینده ای ندارند، تصریح کرد: آنها در جهان به گروههای سرگردان تبدیل خواهند شد که از کشوری به کشور دیگر خواهند رفت و هر جا که فرصت فراهم شد، به صورت بی هدف خود را منفجر خواهند کرد.

به گزارش «العهد»، معاون دبیر کل حزب الله لبنان همچنین اظهار داشت که ایده امارات و گسترش حکومت موسوم به اسلامی (که مورد ادعای داعش است) دیگر به پایان رسیده است.

قاسم با بیان اینکه باید بر سر یک قانون انتخاباتی به توافق رسید که به سود لبنان و عادلانه باشد، اعلام کرد: بیایید بر سر انتخاب رئیس جمهور به توافق برسیم و به جای هدر دادن زمان،  تعیین کنیم که چه کسی رئیس جمهور باشد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۴
    0 0
    چان کری به لاوروف جون گفته عجله ای برای توافق در سوریه ندارند. این یعنی بیست سال جنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس