کد خبر 566445
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

اولین جلسه تشکلات ایثارگران با موضوع بزرگداشت شهدای منا در دفتر جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت برگزار گردید.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اولین نشست تشکلات ایثارگران با موضوع  یادواره شهدای مظلوم منا با دعوت جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت در دفتر این جمعیت برگزار گردید.  استقبال شایسته مدیران عامل و دبیران کل برخی از تشکلات فعال در عرصه ایثار و شهادت، نوید برپائی یادواره ای اثر گذار و آرامش بخش برای خانواده معظم این سفرکرده های مظلوم را می دهد.

به گزارش ایثار و مقاومت، آقای دکتر رحماندوست، رئیس هیأت مدیره جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت، در ابتدای جلسه، ضمن عرض خوش آمد گوئی به حاضرین، اهداف و برنامه های این نشست را اعلام نمود. وی در بیان ضرورت تشکیل این جلسه عنوان کرد، با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری، برای پیگیری حادثه شهدای منا، جا دارد، جامعه ایثارگران که خود از پرچم داران قافله ایثار و شهادت می باشند. منویات مقام رهبری را جهت احقاق حقوق معنوی و مادی این عزیزان پیگیری نمایند.

وی، در پایان خطاب به تشکلات ایثارگران گفت، ما می توانیم با ایجاد جبهه ای واحد مرحمی باشیم بر دلهای رنجیده خانواده معظم شهدای مظلوم منا.

در ادامه جلسه، مدیرعامل جمعیت آقای مهندس جوکار، طرح پیشنها دی « اولین یادواره شهدای مظلوم منا» را ارائه نمود.

وی، با توجه به مظلومیت ضیوف الرحمان در حادثه غم بار منا تاکید نمود. بر ما جامعه ایثارگران ایران اسلامی است، که بیش از سایر مسلمانان کشورهای جهان در جهت رسانیدن صدای مظلومیت مهاجرین الی الله به گوش آزادگان و مسلمانان جهان کوشا باشیم. و برای این منظور آمادگی داریم دریک فراخوان عمومی ازکشورهای مسلمان منطقه  که دراین حادثه، عزیزان خود را از دست داده اند برای شرکت دراین یادواره دعوت به همکاری نمایم

در ادامه این جلسه، هریک از اعضاء، متناسب با موضوع مطرح شده، نظرات  و دیدگاه های خود را مطرح نمودند و مقرر گردید که جلسه آینده هرچه سریعتر با حضور مسئولینی از بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل گردد.

لازم به ذکر است، بخشی از تشکلات ایثارگران که در این نشست از طرف جمعیت خدمتگزاران ایثار و مقاومت دعوت شده بودند. عبارت بودند از:راست قامتان، خانه ایثار، پیام آوران ایثار، موسسه فرهنگی پیام آزادگان ،جمعیت ترویج فرهنگ ایثار ، خانه نور بصیر، انجمن راست قامتان جانباز(دوپا قطع)، انجمن باقطع پای کامل(کانادین) ایران، فرزندان شاهد و ایثارگر، جمعیت آزادگان دفاع مقدس، انجمن حمایت از قربانیان جانبازان شیمیائی، مجمع جانبازان.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس