کد خبر 618550
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران فیلم های «من»، «آبنبات چوبی» و «دوازده صندلی» در هفته جاری خبر داد.

به گزارش مشرق، غلامرضا فرجی روز دوشنبه درباره آخرین تصمیمات جلسه  این شورا گفت: در این جلسه مجید مسچی مدیرعامل سینما شهر و منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما حضور داشتند و مسچی گزارشی از کلیت صنعت کشور، سیستم مکانیزه فروش و آمار فروش به شورای صفنی نمایش ارائه داد.

وی افزود: نحوه تعویض برخی سیستم های نمایشی از دیگر بحث هایی بود که مدیرعامل سینما شهر در این جلسه توضیح داد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: از دیگر تصمیمات این جلسه اکران فیلم های سینمایی «من»، «آبنبات چوبی» و «دوازده صندلی» در هفته جاری بود.

فرجی با بیان اینکه فیلم «دوازده صندلی» در گروه آزاد از هفته جاری اکران می‎شود، گفت: فیلم سینمایی «من» در گروه استقلال به جای فیلم «زاپاس» اکران می شود و اکران «زاپاس» در سینمای آزاد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فیلم سینمایی «آبنبات چوبی» به درخواست تهیه کننده از این هفته در گروه آزاد اکران می شود و از هفته آینده در گروه سینمایی کورش به جای «دراکولا» نمایش داده خواهد شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: اکران فیلم سینمایی «سایه» در گروه ماندانا به جای فیلم «دختر» از چهارشنبه هفته آینده اکران می شود اما اکران فیلم «دختر» در سینماهای آزاد به اکران خود مانند «زاپاس» و «دراکولا» ادامه خواهد داد.

«دوازده صندلی» عنوان آخرین ساخته سینمایی اسماعیل براری است که بعد از نمایش در جشنواره سی ویکم فیلم فجر، با لغو پروانه نمایش، اکران آن به مدت چهار سال به تعویق افتاد.

احمد نجفی، داریوش اسدزاده، افسر اسدی، ارژنگ امیرفضلی، رامتین خداپناهی، علیرضا اوسیوند، رضا توکلی، مهران رجبی، فرشید زارعی فر، آرش نوذری، ستار هریس، هوشنگ اصغری، میترا دولت آبادی، نیلا خرم، فرزاد دزدمه و آزاده مهدی زاده بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان «دوازده صندلی» آمده است: هیچ انسان عاقلی ارزشمندترین دارایی خود را در صندلی عقب اتومبیلش مخفی نمی کند. پس هویدا نخست وزیر رژیم پهلوی هیچگاه عاقل نبوده است! مسابقه ای تند و نفسگیر برای یافتن پیکان هویدا آغاز می شود. چه کسی به دارایی ارزشمند هویدا دست خواهد یافت... .

«آبنبات چوبی» به کارگردان محمدحسین فرح بخش است که رضا عطاران، سحر قریشی، هنگامه حمیدزاده، کریم امینی، نگار عابدی، صفا آقاجانی، شقایق فراهانی و میلاد کی مرام در آن ایفای نقش می کنند.

«آبنبات چوبی» مسائل جوانان و مشکلات تفاوت نسلی را بررسی می کند.

همچنین فیلم سینمایی «من» به کارگردانی سهیل بیرقی در جشنواره سی وچهارم فیلم فجر به نمایش در آمد.

لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطاییان، مانی حقیقی، حمد غفوری، داود بخشی خانی، داود مرتضوی و مرتضی آقا حسینی در این اثر سینمایی حضور دارند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس