بازیگر سریال روزگار قریب گفت: این روزها کار در «مهمان ما باشید2» و بازی در سریال «سرزمین کهن» را نیز پشت سر می گذارم.

به گزارش مشرق، مهران رجبی با اشاره به ادامه فعالیت خود در تلویزیون گفت: در حال حاضر ادامه فیلمبرداری مجموعه "مهمان ما باشید" را در برنامه داریم که از شبکه سوم سیما پخش می شد و این مجموعه ادامه ای برای فصل اول این برنامه است.

وی ادامه داد: این برنامه به آشنایی با آداب و رسوم اقوام مختلف ایران می پردازد و با دیدار از شهر های مختلف نسبت به جاذبه های گردگشگری شهرهای ایرانی آگاهی می دهد.

این بازیگر از ادامه روند ساخت مجموعه "مهمان ما باشید 2" با همان سبک و سیاق خبر داد و گفت: فصل دوم این مجموعه در 16 قسمت و با همان ترتیب و فرم مسابقه ای اجرا خواهد شد.

وی افزود: با پایان ضبط به احتمال فراوان فصل دوم مجموعه "مهمان ما باشید" از اواخر آذر ماه از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت.

رجبی از حضور خود در ادامه سریال "سرزمین کهن" خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این مجموعه تلویزیونی "مهمان ما باشید، بازی در سریال سرزمین کهن را نیز پشت سر می گذارم. در این سریال نقشی را با نام "مرتضی" ایفا می کنم.

بازیگر فیلم سینمایی "معراجی ها" خاطرنشان کرد: به امید خدا امسال با فیلم "انزوا" ساخته علی عباس میرزایی در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس