در این برنامه مجری برنامه عکس محمد سرافراز (رئیس سابق سازمان صدا و سیما)، کوئینتین تارانتینو و فرانسیس فورد کاپولا دو کارگردان سرشناس سینما و یوکیو آمانو را به قریشی نشان داد و سحر قریشی آل پاچینو را با کاپولا اشتباه گرفت.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - کاریکاتورهای فرهنگی که در برخی موارد در صفحه آخر روزنامه هفت صبح منتشر می‌شوند به سوژه های داغی بدل می شوند. امروز کاریکاتور سحر قریشی در صفحه آخر این روزنامه منتشر شده است. این کاریکاتور به واکنش‌های قریشی در برنامه دید در شب طعنه می‌زند. در این برنامه مجری برنامه، عکس محمد سرافراز (رئیس سابق سازمان صدا و سیما)، کوئینتین تارانتینو و فرانسیس فورد کاپولا دو کارگردان سرشناس سینما و یوکیو آمانو را به قریشی نشان داد و سحر قریشی آل پاچینو را با کاپولا اشتباه گرفت. کاریکاتور روزنامه هفت صبح واکنشی به این اتفاق است. اتفاقی که چندان هم خوشایند نیست که سوپر استارهای سینما و تلویزیون فیلم نمی‌بینند، کتاب نمی‌خوانند و وضعیت فرهنگی متوسط رو به پایینی دارند.
 
 
توطئه عجیب آل پاچینو برای هک کردن صفحه اینستاگرام سحر قریشی!!! 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۸
    0 2
    متاسفانه خیلی ساده تشریف دارین دلیل اینکه اصلاح طلبان اینطوری به این بازیگر حمله کردند یه چیز بود اونم اینکه ایشون در همون مصاحبه گفته بود احمدی نژاد چهره كاريزماتيكی داره خیلی ساده هستین اگه فکر میکنین این اصلاح طلبان نگران بی سوادی و بی اطلاعی سورپر استارها هستن اصلاح طلبانی که بیخیال توهین شجریان به اسلام شده اند آن هم به خاطر اینکه در 88 طرف اینا بوده اگه شجریان هم یک کلمه در مورد احمدی نژاد تعریف بگوید برایش چیزهایی درست میکنند که بیا و ببین در مورد این خانم هم اینچنینه شما این اصلاح طلبان رو نشناختین
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۹
    0 0
    تو خوبی تو بشین جلو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس