کد خبر 615264
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷

معاون اقتصادی و مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس گفت: عوامل برنامه ۹۰ می‌خواهند این تیم را به حاشیه ببرند.

به گزارش مشرق، محمدعلی ترکاشوند در مورد حضور بازیکنان اوکراینی در پرسپولیس، شرایط این تیم، همکاری‌اش با وزیر ورزش در گذشته و ... به اظهارنظر پرداخت که مشروح آن در زیر می‌آیدک

بحثی که در مورد جذب دو بازیکن اوکراینی در برنامه 90 مطرح شد، دیدید؟

من مانده‌ام عوامل این برنامه تا چه حد بیکار هستند که همچنان به این موضوع می‌پردازند! در این خصوص همه آدم‌ها صحبت کردند و مشخص شد در پرسپولیس نکته پنهانی نداریم. مدیربرنامه‌های دو بازیکن اوکراینی، محمود خوردبین، برانکو و .... در مورد این مسئله حرف زدند و بحث پنهان نماند. دیگر مشخص است برنامه 90 دنبال مسائل دیگری است. نودی‌ها می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. چیز دیگری هم نمی‌خواهند.

اما قبول دارید یکسری تردیدها هنوز باقی مانده است؟

نه چه تردیدی؟!

به‌هر حال این همه تردید و مصاحبه‌های ضدونقیض به‌خصوص از سوی مدیربرنامه‌های دو بازیکن اوکراینی باعث شد مشکلات پرسپولیس بیشتر شود. این را که قبول دارید؟

کدام حرف‌های ضد و نقیض؟ یک عکس نشان داده‌اند و می‌گویند فردی که در این عکس حاضر است، برادر آقای گلستانه (فردی که به باشگاه کمک کرد تا به اردوی اوکراین برود) بوده است. می‌دانید فردی که در آن عکس پیراهن مشکی به تن داشت، چه کسی بود؟ ایشان آقای چراغی کارمند باشگاه پرسپولیس و کارمند خودم است. برادر آقای گلستانه کجا بود؟! آقایان اطلاعات اشتباه داشتند و با اطلاعات اشتباه می‌خواهند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. می‌خواهید شماره آقای چراغی را به شما بدهم و با ایشان صحبت کنید که خیال‌تان راحت شود؟ این بحث‌ها تمام شده است.

در برنامه 90 نام محمود گودرزی، وزیر ورزش هم به میان آمد و هر کجا که نام وزیر مطرح شود، یکسری حساسیت‌ها هم به‌دنبال دارد. در این مورد چه نظری دارید؟


من که حساسیتی نمی‌بینم. ما سابقاً در ساپکو و ایران‌خودرو همکار بودیم، اما از زمانی که ایشان به سمت وزیر ورزش و جوانان منصوب شده است تا امروز، تنها یک بار آقای گودرزی را دیده‌ام. از سوی دیگر مگر بد است که بنده با آقای گودرزی در گذشته همکار بوده‌ام؟ فقط در حاشیه دیدار استقلال - پرسپولیس یا شاید دیدار پرسپولیس - راه‌آهن که آقای وزیر به ورزشگاه آزادی آمد، او را دیدم.

پس شما معتقدید هیچ بحث مشکوکی در خصوص حضور دو بازیکن اوکراینی در میان نیست؟

باز هم می‌گویم اگر نظر من را می‌خواهید، برنامه 90 فقط در پی آن است که پرسپولیس را به حاشیه بکشاند و هیچ قصد دیگری ندارد. اصلاً جذب دو بازیکن اوکراینی چه ربطی به همکاری ما با وزیر در گذشته دارد؟ چرا فقط این دو بازیکن هدف برنامه 90 شده‌اند؟ همین حالا مهدی طارمی به این خاطر که در تمرینات بدنسازی حضور نداشته، در هر بازی فقط 20 تا 30 دقیقه بازی می‌کند. طارمی بازیکن بدی است که نیمکت‌نشین شده؟ باید برایش حاشیه بسازند؟ من فقط می‌خواهم بدانم اگر این دو بازیکن بعد از تعطیلات در ترکیب قرار گرفتند، آن روز هم عادل فردوسی‌پور از مردم عذرخواهی می‌کند؟

ماجرای رامین رضاییان به کجا کشید؟

چند ساعت صبر کنید، امروز هم حوصله کنید، همه چیز مشخص خواهد شد.

باشگاه در این مورد تصمیم نهایی را اتخاذ کرده است؟ قرار است بازیکنی از لیست تیم خارج شود؟

رضائیان عصر دیروز (دوشنبه) به محل تمرین پرسپولیس رفته و با برانکو جلسه داشت. من اصلاً از خروجی این جلسه خبر ندارم. قرار است برانکو به باشگاه بیاید و با هم صحبت کنیم،‌ تکلیف این بازیکن هم بعد از جلسه ما با برانکو تعیین می‌شود.

برانکو بر سر رضاییان با طاهری اختلاف نظری هم داشت؟

اینها را نمی‌دانم. بگذارید جلسه برگزار شود و سپس جواب نهایی را می‌دهیم.

گلر جدید پرسپولیس چه شد؟

ایشان اروپایی است و کارهایش را انجام داده‌ایم تا به تیم ملحق شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس