کد خبر 615340
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

مدافع راست تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته مشخص نیست که در فصل پیش‌رو جایگزین کدام بازیکن این تیم خواهد شد.

به گزارش مشرق، مسئولان باشگاه پرسپولیس در حالی اصرار به ماندن رامین رضاییان در تیم‌شان دارند که قبل از پایان فصل نقل‌وانتقالات با خرید دو بازیکن اوکراینی لیست بزرگسالان خود را پر کردند. حتی رفتن لوبانف هم باعث نشد برانکو اجازه دهد رضاییان جای او را بگیرد و جذب دروازه‌بان را در اولویت قرار داد.

رضاییان عصر دیروز (دوشنبه) در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد تا رسماً از برانکو عذرخواهی کرده و به هواداران پرسپولیس نیز نشان دهد که علاقه‌مند به بازگشت به تیم پیشین خود است. با این اتفاق احتمال بازگشت رضاییان به پرسپولیس قوت گرفت و حالا این پرسش پیش می‌آید که او جایگزین کدام بازیکن پرسپولیس خواهد شد؟

آنتونی گولچ به‌خاطر عملکرد ضعیف در تمرینات سرخپوشان اولین گزینه جدایی از پرسپولیس است، اما این سؤال پیش می‌آید که آیا این بازیکن حاضر خواهد شد قراردادش را با باشگاه پرسپولیس فسخ کرده و مابقی پولش را به این باشگاه ببخشد؟ مطمئناً هیچ بازیکن حرفه‌ای تن به این خواسته نخواهد داد مگر اینکه پولش را تمام و کمال دریافت کند. ضمن اینکه باشگاه پرسپولیس مبلغ یکصد هزار یورو فقط برای رضایت‌نامه گولچ به باشگاه پیشین او در مولداوی پرداخت کرده است.

گزینه دیگر مسئولان باشگاه پرسپولیس برای خارج کردن نامش از لیست سرخپوشان ساسان انصاری است. باشگاه فولاد به‌طور جدی خواهان به‌خدمت گرفتن ستاره پیشین خود است و حاضر است بابت جذب او پول خوبی هم به باشگاه پرسپولیس بدهد، اما مشکل اینجاست که خود این بازیکن تمایلی به این انتقال ندارد.

برانکو به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که موافق خارج شدن هیچ بازیکنی از لیست تیمش نیست، اما در عین حال تعامل در این زمینه و راجع به هر بازیکنی را به باشگاه سپرده است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس