رئیس اسبق سازمان صداوسیما گفت: دیگر درباره صداوسیما اظهارنظر نمی‌کنم، این سازمان خودش صاحب و پاسخگو دارد.

به گزارش مشرق، «سیدعزت الله ضرغامی» در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با نام «سوگند به قلم» که از سوی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره اهمیت ورود سازمان صداوسیما گفت: من دیگر درباره صداوسیما صحبت نکرده و اظهارنظر نمی‌کنم چون این سازمان خودش صاحب دارد و لزومی به ورود و اظهار نظر من نیست.

وی ادامه داد: تنها می‌توانم درباره آینده صداوسیما می‌توانم بگویم که نسبت به آن خوش بین هستم و ضمن اینکه رهبر معظم انقلاب در متن حکم رییس فعلی سازمان صداوسیما به ضرورت و اهمیت فضای مجازی و فعالیت‌های رسانه ملی در این حوزه اشاره فرموده‌اند.

ضرغامی اظهارداشت: تاجایی که من مطلعم مطالعات و اقدامات بسیار خوبی برای انجام فرامین رهبر معظم انقلاب در این حوزه صورت گرفته و حتما سازمان صداو سیما به عنوان یک تولیدکننده‌ بسیار مقتدر، می‌تواند بخش زیادی از نیازهای مخاطبان در حوزه فضای مجازی را فراهم کند.

وی همچنین درباره تاثیرگذاری شبکه‌های ماهواره‌ای بر مخاطبان ایرانی گفت: صدا و سیما یک تولیدکننده مقتدر است و ارتباط خوبی با جامعه دارد و اگر رسانه‌های ماهواره‌ای به خاطر تک برنامه‌هایی، توانایی تاثیرگذاری بر بخش کوچکی از جامعه را دارند، به هیچ وجه با گستردگی و تاثیرگذاری رسانه ملی قابل مقایسه نیست.

منبع: صبا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    آدم همیشه وقتی چیزی را از دست میده، تازه میفهمه عجب نعمتی بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس