کد خبر 611566
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹

منابع میدانی اعلام کردند 100 خودرو حامل تروریست‌ها از مرزهای ترکیه به داخل سوریه وارده شده‌اند تا در درگیری‌های حلب مشارکت کنند.

 به گزارش مشرق، اردوگاه «حندرات» واقع در شمال حلب شاهد پیشروی محسوس واحدهایی از ارتش سوریه با پشتیبانی لشکر القدس متشکل از گروه های فلسطینی بود.

همچنین ارتش سوریه موفق شد کنترل دو نقطه را در سد «الشقیدلی» و اطراف روستای «السابقیه» واقع در حومه جنوبی حلب به دست بگیرد. این پیشروی‌ها با حملات سنگین جنگنده‌های سوریه به مواضع تکفیری‌ها در گردان‌های پدافند هوایی و محور‌های اریاف و غرب حلب همراه بود.

«رضا الباشا» خبرنگار میدانی سوری گفت: ارتش سوریه و نیروهای مقاومت توانستند حمله سنگین تروریست‌ها را دفع کنند و بعد از 8 ساعت درگیری پی در پی ارتش سوریه با تروریست‌ها 30 تن از افراد مسلح کشته شدند.

الباشا همچنین گفت که 100 خودرو حامل افراد مسلح از طریق گذرگاه «باب السلامه»  در مرز ترکیه و سوریه به «عفرین» و سپس به «دار عزه» وارد شدند تا در درگیری‌های حلب مشارکت کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمود ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    پس این روسیه که گفتگوهای کودتاگران رو شنود میکنه و به اردوغان خبر میده ونجاتش میده کجا بوده که نفهمیده اینارو تارومار کنه
  • aras ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    24 ساعته خلبانهای روسی سوری تو آسمون هستن ، تروریستها به سیم آخر زدن اگه بعد از این همه تجمیع نیرو نتونن موفق بشن به فض الهی به شدت یاس و ناامیدی توشون میوفته و شرایط شمال سوریه بعد از این چند روز به سمت موفقیت نیروهای مقاومت تغییر میکنه
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    اخبار دروغ منتشر نکن . همین تحولاتی هم که در سوریه اتفاق افتاده به خاطر کاهش حمایت ترکیه از داعش هست. غیر ممکن بود ارتش سوریه با کمک متحدان ایرانی و روسی خود از پس داعش بر بیاید همانند پنج سال گذشته.
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    چقدر هم دقیق شمرده . 100 تا ......
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    در موقعیت داعش هیچ تغییری ایجاد نشده، ارتش سوریه در حلب تونستنه سایر مخالفان (گروههای زیرمجموعه جبهه النصره، گروههای زیرمجموعه ارتش آژاد) رو شکست بده،
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    از حدود یک سال پیش ارتش سوریه در مقابل داعش در حالت تدافعی قرار دارد ولی در مقابل سایر گروهها با ورود روسیه حالت تهاجمی دارد و کاملا موفقیت آمیز بوده است، نیروهای سوریه دموکرات متحد آمریکاییها و در بعضی جاها (اطراف تل رفعت شمال حلب) متحد روسیه بزرگترین کابوس داعشی هستند. ارتش سوریه فقط در اطراف شهر الباب در برابر داعش پیشروی داشته است. در اطراف رقه هم دو ماه پیش پیش روی کرد ولی در پاتک داعش در عرض 2 روز همه مناطق رو از دست داد.
  • ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    من شمردم 101ی بوده اشتباه شمردن.خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس