کنوانسیون ملی دموکرات‌ها با سخنرانی هیلاری کلینتون پایان یافت اما اعتراضات در فیلادلفیا مقر برگزاری این مراسم و به آتش کشیده شدن پرچم آمریکا در این شهر ادامه دارد.

به گزارش مشرق، در ادامه اعتراضات علیه نظام و ساختار انتخاباتی در آمریکا، معترضان در فیلادلفیا بار دیگر ضمن آتش زدن پرچم آمریکا، علیه نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه شعار دادند.

از اولین روز برگزاری کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در فیلادلفیا، همزمان با سخنرانی‌های افراد مختلف در این نشست، اعتراضات مخالفان سیاستهای و مواضع دولت فدرال آمریکا در این شهر ادامه داشته است.

معترضان در اعتراض به مواضع دولت فدرال آمریکا و همچنین در اعتراض به رژیم صهیونیستی، پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

به گزارش راشا تودی، در روز پایانی نشست کنوانسیون ملی دموکرات‌ها در فیلادلفیا، معترضان باز هم در خیابان‌های شهر تظاهرات کردند و بار دیگر پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

معترضان در روز پایانی نشست، بر لزوم تحقق انقلاب واقعی در آمریکا و خلاص شدن از «سیستم فاسد» انتخاباتی در این کشور تاکید کردند.

تظاهرات‌کنندگان با «جنایتکار جنگی» و «امپریالیست» خواندن کلینتون و «فاشیست» خواندن ترامپ، شعار می‌دادند که انتخاب آنها نباید محدود به این دو باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • هادی ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    0 0
    مثل این که یه ذره داره چشم و گوش این مردم احمق شده باز میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس